ترافیک عادی و روان در جاده‌های مازندران / محدودیت ترافیکی اخرهفته سه شنبه بعدازظهر اعلام می‌شود

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک در جاده‌های استان روان است گفت: محدودیت ترافیکی آخرهفته سه شنبه بعدازظهر اعلام می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در حال حاضر رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، سوادکوه، هراز، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.
 
وی با بیان اینکه برخی نقاط از جاده‌های مازندران اکنون ابری و برخی نقاط نیز صاف است، افزود: سطح جاده‌ها نیز امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه خشک است.

رییس پلیس راه مازندران به ممنوعیت آمدوشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز و چالوس اشاره کرد و گفت: آمد وشد کامیون در جاده چالوس و رفت و آمدتریلر در جاده هراز کماکان ممنوع است.
 
سرهنگ قدمی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی اخرهفته سه شنبه بعدازظهر  اعلام می شود، افزود: هفته گذشته با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان پایان هفته‌ای پر ترافیک را پشت سر گذاشتیم و این هفته نیز پیش بینی می‌شود که ترافیک پرحجم باشد .

وی  با بیان اینکه احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه بیست و هفتم  اردیبهشت وجود دارد.گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک ممکن است هراز نیز برای چند ساعت یک طرفه شود.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ



آخرین وضعیت رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار