اولین مشخصات از مدل میان‌رده گلکسی M40 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ در ادامه عرضه مدل‌های سری گلکسی M، قصد دارد تا چند وقت دیگر مدل گلکسی M40 را به بازار عرضه کند.

اولین مشخصات از مدل میان‌رده گلکسی M40 سامسونگ منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در سال گذشته اعلام کرد که برای مقابله با برند‌های چینی، تولیدات خود را در بخش میان‌رده‌ها افزایش داده و مدل‌های جذاب‌تری را به بازار ارائه خواهد کرد، از ابتدای سال ۲۰۱۹ سامسونگ در حال عمل به حرف خود است، از ماه ژانویه مدل‌های گلکسی M10، M20 و M30 به ترتیب وارد بازار شده که علاوه بر قیمت مناسب، مشخصات بسیار خوبی دارند. بعد از آن معرفی و عرضه سری گلکسی A نیز آغاز شد و در دو ماه اخیر شاهد عرضه این مدل‌ها نیز بودیم، نکته قابل توجه آن است که میان‌رده‌های جدید سامسونگ، ارزش خرید بالایی دارند و به رقیب جدی برای مدل‌های هوآوی و شیائومی تبدیل شده‌اند.

اولین مشخصات از مدل میان‌رده گلکسی M40 سامسونگ منتشر شد

حال در بنچمارک معتبر Geekbench، اولین مشخصات و اطلاعات از چهارمین مدل سری گلکسی M یعنی M40 قرار گرفته تا بدانیم که زمان زیادی با عرضه این مدل فاصله نداریم. در هر دو سری گلکسی M  و A با بالارفتن شماره مدل، قدرت، ویژگی‌ها و قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند، به همین دلیل گلکسی M40 برخلاف گلکسی M10 که قابلیت‌های ساده‌ای داشت، مدلی قدرتمند و باکیفیت خواهد بود که به احتمال فراوان قیمتی حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ یورو برای آن در نظر گرفته شده است.

اولین مشخصات از مدل میان‌رده گلکسی M40 سامسونگ منتشر شد


بیشتر بخوانید: تست قابلیت اضافه کردن متن آهنگ در استوری اینستاگرام


طبق اطلاعات موجود، مدل گلکسی M40، با کد SM-M405F در بنچمارک Geekbench شناخته خواهد شد، این مدل بر خلاف سه مدل پیشین که از پردازنده Exynos تولید خود سامسونگ استفاده می‌کردند، به پردازنده اسنپدراگون 675 مجهز خواهد شد. از همین ویژگی قدرت بیشتر M40 در مقابل سه مدل پیشین مشخص می‌شود، این مدل با حافظه رم 6 گیگابایت و اندروید 9 در بنچمارک Geekbench ثبت شده است. میان‌رده جدید سامسونگ توانسته در این بنچمارک برای حالت پردازش تک هسته‌ای امتیاز 2350 و برای حالت پردازش چند هسته‌ای امتیاز 6410 را کسب کند. این درحالی است که گلکسی M30 در همین بنچمارک با پردازنده Exynos 7904، 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید 8.1 امتیاز 1327 را برای پردازش تک هسته‌ای و امتیاز 4197 را برای پردازش چند هسته‌ای دریافت کرده بود.

اولین مشخصات از مدل میان‌رده گلکسی M40 سامسونگ منتشر شد

طبق شایعات، گلکسی M40 به نمایشگر سوپر آمولد Infinity-U با اندازه 6.5 اینچ، حافظه داخلی حداقل 128  گیگابایت و دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور‌های 16، 8 و 5 مگاپیکسل عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود حسگر اثر انگشت در این مدل به زیر نمایشگر منتقل شود و شاهد ویژگی‌هایی همچون دوربین سلفی 16 یا 24 ماپیکسلی و باتری با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، گلکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار