کمک میلیاردی به مددجویان زیرپوشش نهاد حمایتی بهزیستی

خیران و مسؤولان استان در مراسم همراه با بهزیستی در مهمانی خدا، «پویش بهشتی» بیش از یک‌میلیارد تومان به مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی کمک کردند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مراسم همراه با بهزیستی در مهمانی خدا، «پویش بهشتی زیستن» با حضور استاندار، معاون امور اقتصادی استانداری، فرماندار، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمع کثیری از خیرین در محوطه مجتمع شهید یاری کرمانشاه برای سومین سال متوالی، به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیران برای مددجویان نیازمند و کمک به تعداد زیادی از مددجویان این اداره که به خاطر مبالغی نتوانسته‌اند مسکن مهر ثبت‌نام شده خود را تحویل بگیرند، برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزداران گفت : بهزیستی یک سازمان تخصصی و دانش محور است که خدمات پیشگیری و توانبخشی به جامعه هدف را ارائه می‌دهد.

فاطمه رضوان‌مدنی ضمن تشکر از حضور مسؤولان و خیران به وظیفه سنگین بهزیستی در قبال مردم از قبل از تولد تا بعد از مرگ اشاره کرد و افزود: بهزیستی در مقابل نوزادان رها شده، زنان خود سرپرست، بدسرپرست، معلولان، بیماران روانی، سالمندان و... با وجود کم‌بودن نیروی انسانی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را مسؤول می‌داند.

وی با اشاره به خدمات گسترده بهزیستی به اقشار آسیب‌پذیر، گفت: بهزیستی استان کرمانشاه به خیلی‌ها خدمات می‌دهدو تعداد ۴ هزار و ۸۷۷ نفر نیز در انتظار هستند که در آینده از خدمات این نهاد حمایتی بهره‌مند شوند.

این مسؤول مستاجر بودن مددجویان را در قالب یکی از عمده مشکلات این نهاد حمایتی عنوان کرد و افزود: ۵۵۲ مسکن مهر مددجویان زیر حمایت بهزیستی استان به خاطر مبالغی حدود ۳ الی ۶ میلیون تومان برای تکمیل انشعابات مسکنبلاتکلیف مانده و هم‌اکنون در مسکن استیجاری و در شرایط سخت زندگی می‌کنند.

وی تاکید کرد: در این جشن گلریزان از خیران می‌خواهیم تا در ماه مهمانی خدا با دستان سخاوتمند گروه‌ای از مشکلات نیازمندان را باز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان خطاب به خیران، گفت: خوشا به سعادت شما که خداوند توان کمک به نیازمندان را به شما داده است.

براساس این گزارش، در «پویش بهشتی زیستن» از طرف آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پاکتی اهدا شد که گفته شد بعدا رقم اهدایی اعلام می‌شود، استاندار کرمانشاه از طرف استانداری ۲۰۰ میلیون تومان و شخصا ۲۰ میلیون تومان اهدا کرد، اتاق بازرگانی ۵۰ میلیون تومان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ۲۰ میلیون تومان از طرف اداره و یک میلیون تومان شخصا، خانواده جهانبخش شکری ۴۰ میلیون تومان، بانک رفاه سبد خانوار به ارزش ۵ میلیون تومان، معاونت عمرانی استانداری ۷ میلیون تومان، معاونت اقتصادی استانداری ۵ میلیون تومان و دیگر خیران حاضر در مراسم هریک به سهم خود مبالغی را اهدا کردند، که رقمی بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۳ میلیون تومان فعلا بجز پاکت‌های باز نشده و دیگر پرداختی‌ها در این مراسم اعلام شد، قرار است مبلغ جمع‌آوری شده خیران در گلریزان بهزیستی بعدا اعلام شود.

گفتنی است، افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود به بهزیستی کرمانشاه را به شماره حساب بانک ملت به شماره ۲۳۴۵۳۶۳۸۰۰ و یا شماره کارت بانک رفاه به شماره ۵۸۹۴۳۷۰۰۰۰۲۲۲۸۲ واریز کرده و یا از طریق شماره گیری #۱۲۰*۶۶۵۵*واریز کمک‌های نقدی را داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مراسم همراه با بهزیستی در مهمانی خدا

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعیداکبری
۱۹:۰۴ ۲۷ دی ۱۳۹۸
باسلام معلول خیلی شدید هستم دوفرزند دارم همسرم خانه دار ومستاجر که جواب سوه ام برجی 400کرایه میدم پول پیش ندارم که خانه اجاره کنم حتی برای خورد وخوراک در تنگنا هستیم خواهش مندم اگر موروی هست به ما کمک کنیید خیلی در فشاریم شما بیایید تو محله پرسو جو کنید که خیلی در فشاریم به خدا قصم خدا نگهدارتان
آخرین اخبار