۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای شهرداری‌های کردستان تخصیص یافت

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری کردستان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای شهرداری‌های این استان مصوب شده که تا شهریور سال جاری به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری کردستان گفت: این میزان تسهیلات به منظور حمایت از شهرداری‌های استان از سوی سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها به آنان پرداخت می‌شود و تاکنون هفت شهرداری برای دریافت تسهیلات اقدام کرده اند.

جمشید اسدی اضافه کرد: این شهرداری‌ها شامل سقز، دیواندره، موچش، کامیاران، قروه، دهگلان و بانه است که برای ۱۲ طرح خود این تسهیلات را درخواست داده اند.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری کردستان افزود: سقف پرداختی تسهیلات به هر یک از طرح‌های عمرانی در این طرح حداکثر ۲۰ میلیارد ریال است و انتظار می‌رود تمام طرح‌ها اعتبار درخوستی خود را از بانک عامل دریافت کنند.

وی یادآور شد: این طرح همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود شهرداران با شناسایی فرصت‌ها و مزیت‌های شهری و با اتخاذ راهکار‌هایی برای خلق مزیت‌ها و فرصت‌های جدید از این فرصت ایجاد شده برای کسب درآمد پایدار به منظور اجرای پروژه‌های شهری استفاده کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای شهرداری‌های کردستان تخصیص یافت

برچسب ها: شورا ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.