ترامپ منابع خبری ناشناس رسانه‌ها را هم مورد انتقاد قرار داد!

رئیس‌جمهور آمریکا از رسانه‌های خبری به دلیل گرفتن اطلاعات از «منابع ناشناس» به شدت انتقاد کرد و در کل وجود چنین منابعی را رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (جمعه) بار دیگر به انتقاد از رسانه‌های آمریکایی پرداخت.

وی در یک سخنرانی در واشنگتن اعلام کرد: آیا تا بحال دیده اید که آن‌ها (رسانه‌های خبری) دیگر نام منابع خود را نمی‌نویسند؟ همه مطالب آن‌ها شده «یک منبع گفت»، «یک منبع اعلام کرد». این منبع وجود خارجی ندارد. این منبع وجود ندارد. این مزخرف است. متوجه شدید؟ مزخرف است.

شایان ذکر است، رسانه‌های خبری به طور معمول برای راحت بودن مقاماتی که به صورت داوطلبانه صحبت می‌کنند، نامی از آنان به میان نمی‌آورند و از آنان به عنوان «مقامی که نخواست نامش فاش شود»، یاد می‌کنند. به عنوان مثال به تازگی یکی از مقامات دولت ترامپ در گفتگو با رسانه‌های خبری برنامه مهاجرتی ترامپ را فاش کرد؛ اما رسانه‌های خبری نامی از او نبرده و فقط با عنوان «یک مقام ارشد دولتی» به او اشاره کردند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین از خبرنگاران هم انتقاد کرده و آن‌ها را «انسان‌هایی بد» توصیف کرد. وی طبق معمول همیشه خبرنگاران را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

ترامپ روز گذشته هم در پیامی توییتری به انتقاد از رسانه‌های جعلی پرداخت و نوشت: رسانه‌های اخبار جعلی با پوشش بسیار نادرست و متقلبانه خود درباره ایران، در حال آسیب زدن به کشور هستند. چنین پوششی فریبکارانه، عمدتا بدون منبع و خطرناک است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین پیشتر ادعا‌های یکی از روزنامه‌های آمریکایی درباره طرح پنتاگون برای اعزام ۱۲۰ هزار نیرو به منطقه برای مقابله با ایران را «جعلی» توصیف کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار