جاده ارتباطی ۶ روستا در مشکین شهر ترمیم می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشکین شهر گفت: در روز‌های آینده جاده ارتباطی ۶ روستا در این شهرستان بهسازی و ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشکین شهر صبح امروز در بازدید از محور‌های مواصلاتی این شهرستان گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های روستایی قوشه، مرادلو، امیرکندی، میزان، قینرجه و قره گل برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اجرای این پروژه در ۱۵ کیلومتر افزود: از ابتدای سال ۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۸ کیلومتر تسطیح جاده روستایی با تراشه آسفالت، ۱۶۰ کیلومتر تسطیح شانه راه و اصلاح افتادگی شانه با شن ریزی و ۲۰۰ تن لکه گیری راه‌های اصلی و روستایی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشکین شهر به اجرای ۲۳۵ کیلومتر تسطیح و تیغ اندازی راه‌های روستایی نیز اشاره کرد و گفت: به ویژه در سال جاری به بهسازی جاده‌های روستایی توجه ویژه داشتیم.

فرج پور ادامه داد: علاوه بر این در آینده نزدیک لکه گیری و روکش آسفالت راه اصلی محور اهر- پارس آباد به طول ۱۰ کیلومتر نیز عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به تاثیر بهسازی محور‌ها در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده ها، گفت: علاوه بر این اقدامات راهداری موجب صرفه جویی در زمان سفر و کاهش مصرف سوخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

بهسازی جاده‌های روستایی مشکین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
دیگر آسفالت می‌خواهیم قولی ک قرار بود تیرماه امسال عملی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ضمن تشکر از مسئولین مربوطه جهت بهسازی 4 کیلومتر از راه روستای لنج آباد و 7 روستا یهمجوار آن، خواهشندیم نسبت به تغییر شیب بندی راه روستای لنج آباد از سمت خروجی روستا نیز اقدام نمائید به جزماشین های 2دیفرانسیل بقیه ماشین ها قادر به تردد نیستند. نیازمند دو دهه پل و کاهش شیب و شن ریزی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ضمن تشکر از مسئولین مربوطه
آخرین اخبار