پایان رقابت‌های کمان سنتی جام رمضان فارس

رقابت‌های کمان سنتی جام رمضان فارس با معرفی کمانداران برتر به پایان رسید.

روحانی رییس هیات تیراتدازی با کمان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: رقابت‌های کمان سنتی جام رمضان فارس با معرفی کمانداران برتر بامداد امروز به پایان رسید.

وی ادامه داد: در رقابت‌های کمان سنتی جام رمضان فارس، ۳۰ کماندار از شهرستانه‌ای شیراز، ارسنجان و پاسارگاد در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان و در دو بخش آقایان و بانوان در زمین تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی شهید دستغیب برگزار شد.

رییس هیات تیراتدازی با کمان فارس اضافه کرد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان و در بخش آقایان رضا صالحی، کیارش صادقی و عرفان قبادی موفق به پیروزی در مقابل حریفان شدند.

وی گفت: در همین رده (نونهالان) و در بخش بانوان فاطمه عباسی، مریم نیرومند و آرتینا رنجبر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

روحانی تصریح کرد: محمد هادی رفیعی، سپهر عطائی و  نیما غریب گرد نیز در رده جوانان  موفق به کسب مقام شدند.

رییس هیات تیراتدازی با کمان استان فارس اضافه کرد: در رده بزرگسالان و در بخش آقایان روح الله ابراهیمی، سعید دانشور و علیرضا حسن شاهی به مقام اول تا سوم رسیدند.

رییس هیات تیراتدازی با کمان استان فارس اضافه کرد: در رده بزرگسالان و در بخش آقایان روح الله ابراهیمی، سعید دانشور و علیرضا حسن شاهی در رده بانوان ناعمه جعفرپور، فرشته براوی و مژگان پاکروان به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات آمادگی ورزشکاران فارس برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور بود.

آبیاری دبیر و مسؤل کمیته فنی استان، نیری مسؤل کمیته کمان سنتی استان و مهدی جوانمردی از قهرمانان این رشته به عنوان سر داور، و خانم ابراهیمی از ملی پوشان کشور به اتفاق آقایان اسدی، پویا نیری، و سپهر عطایی به عنوان داوران، نظارت و قضاوت این رقابت‌ها را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/چ

رقابت‌های کمان سنتی جام رمضان در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار