معرفی برترین تیراندازان تفنگ و تپانچه فارس

نخستین دوره پیکار‌های تیراندازی استان فارس در رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد و نفرات برتر در رده بانوان و آقایان شناخته شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رقابت‌های تیراندازی استان فارس با حضور بیش از ۱۴۰ تیرانداز از سراسر استان در سه رده سنی امروز در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

در رشته تپانچه مردان بزرگسال، حمید مصطفوی از باشگاه سپاه فجر شیراز با ۵۶۸ امتیاز عنوان نخست کسب کرد.

علیرضا شفیعی از شیراز با ۵۵۹ امتیاز و حمید تدین از داراب با ۵۴۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته تفنگ هم رضا فخر پور از شیراز با ۵۸۱ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، سید پوریا پورشهید از از داراب با ۵۸۱ امتیاز نایب قهر مان شد و ابوطالب خادمی هم از ارسنجان با ۵۶۶ امتیاز عنوان سوم کسب کرد.

در رشته تپانچه زنان بزرگسال، لیلا حقیقت از ارسنجان با ۵۵۲ امتیاز نشان طلا را بر گردن آویخت، سارا پارسایی از شیرازبا ۵۴۰ امتیاز نشان نقره گرفت و فائزه بیاتی از شیراز با ۵۳۹ هم نشان برنز به خود اختصاص داد.

در رشته تفنگ هم کیمیا ابراهیمی از ارسنجان با ۵۷۲ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، فائزه قربان نژاد از شیراز با ۵۷۰ امتیاز عنوان دوم به خود اختصاص داد و زهرا طرماح از باشگاه سپاه فجر شیرازبا ۵۶۹ امتیاز هم سوم شد.

در رده جوانان و در رشته تفنگ مردان محمد رضا نسیمی از سپاه فجر با ۵۴۴ امتیاز عنوان نخست کسب کرد، امیر حسین ابراهیمی از ارسنجان با ۵۲۱ امتیاز دوم شد و علی طالبان پور از شیراز با ۵۱۸ امتیاز برسکوی سوم ایستاد.

در رشته تپانچه محمد عدلی از داراب با ۵۵۱ امتیاز اول شد، علی ابراهیمی از گاز پارس جنوبی با ۵۲۵ امتیاز و علیرضا پاک سرشت از باشگاه فجر با ۵۱۸ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته تپانچه جوانان، فاطمه اکبری از فسا با ۵۳۵ امتیاز به مدال طلا دست یافت، در رشته تفنگ هم مهسا پارسایی از شیراز با ۵۶۲ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، حلیمه اسفندیاری از علوم پزشکی شیراز با ۵۲۳ امتیاز نایب قهرمان شد و فاطمه زمانی نسب از دانشگاه شیراز با ۵۱۸ هم سوم شد.

در رده نوجوانان و در رشته تپانچه، سید محمد حسین بلاغی از داراب با ۵۰۸ امتیاز نشان طلا کسب کرد، بیژن آریا نسب از شیراز با ۴۹۷ امتیاز مدال نقره گرفت و پرهام رحیمی از شیراز هم با ۴۸۶ امتیاز به نشان برنز رسید.

در رشته تفنگ علیرضا مقدم سالاری با ۵۵۱ امتیاز، محمد جعفر کاظمی با ۵۴۶ امتیاز و رضا صادقی با ۵۳۳ امتیاز هر سه از باشگاه سپاه فجر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته تپانچه نوجوانان دختر زهرا آریا از شیراز با ۵۲۹ امتیاز عنوان نخست کسب، سحر ایراندوست از بنیاد شهید شیراز با ۵۲۸ امتیاز و زهرا دهقانی از داراب با ۵۱۹ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته تفنگ فاطمه فتحی با ۵۲۸ امتیاز و زهرا پناه بر خدا با ۵۲۶ امتیاز هر ۲ از شیراز به ترتیب اول و دوم شدند و هستی جهانگیری از داراب هم با ۵۱۸ امتیاز عنوان سوم کسب کرد.

علی دهقان از ارسنجان با ۱۰ سال سن به عنوان جوانترین و محمد حسین پژوهش از شیراز با ۶۵ سال سن به عنوان مسن‌ترین شرکت کننده معرفی شدند.

نفرات برتر رده سنی نوجوانان جواز حضور در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور را به دست آوردند.
انتهای پیام/م

پیکارهای تیراندازی استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار