در زمان بحران تمامی دستگاه ها مسئولیت دارند

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفت: بر اساس قانون در زمان وقوع آتش سوزی تمامی دستگاه‌ها شامل کشوری، لشکری و شهرداری‌ها در هر لباس و جایگاهی باید پای کار بیایند.

در زمان بحران تمامی دستگاه ها مسئولیت دارندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  وحید محمدی تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌های گذشته برخی دستگاه‌ها در هنگام وقوع آتش سوزی‌ها کوتاهی کردند، اما شهرداری، هلال احمر، بسیج و فرمانداری‌ها در کنار دو دستگاه محیط زیست و منابع طبیعی پای کار بودند.

وی افزود: امسال سازمان بازرسی به موضوع کم کاری‌ها ورود می‌کند و هر دستگاهی در هنگام بحران کم کاری کند به جد با آن برخورد می‌کند.

محمدی تبار گریزی هم به نقش مشارکت و حضور فیزیکی مدیران در بحران‌ها زد و گفت: مدیران محیط زیست و منابع طبیعی در بحران‌ها حضور داشتند و همین هم باعث ایجاد انگیزه و بالابردن مشارکت در میان نیرو‌های مردمی می‌شود.

وی تاکید کرد: تصمیمات شورای بحران فراتر از ماموریت و روال اداری دستگاه‌ها و قانون جاری است و فلسفه تشکیل این شورا هم همین است پس دستگاه‌ها هم باید فارغ از مرز‌ها و ماموریت‌های مرسومسان وارد عمل شوند.

محمدی تبار می‌گوید: در زمان بحران همه سرباز نظام هستند و باید در هر لباس و جایگاهی از خاک و سرزمین در برابر بحران‌ها صیانت کنند.

انتهای پیام/غ

نقش مشارکت و حضور فیزیکی مدیران در بحران‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.