جهان نجاتی: تیم ذوب آهن بود که درگیری را شروع کرد

سرمربی تیم شهرداری سیرجان گفت: ما با نتیجه ۲ بر صفر برنده بازی بودیم و نیازی به جو سازی نداشتیم این ذوب آهن بود که درگیری را شروع کرد.

جهان نجاتی: ذوب آهن درگیری را شروع کرد

مریم جهان نجاتی سرمربی شهرداری سیرجان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول بازی با ذوب آهن با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و در نیمه دوم زمانیکه در دقیقه ۷۵ بازی گل تساوی را زدیم بازیکنان حریف با حمله به داوری و اعتراض خواستند جو بازی را تغییر دهند. در دقیقه ۸۳ بازیکن آسیب دیده ام سارا ظهرابی را تعویض کردم و او به دلیل مصدومیتی که داشت آرام آرام به بیرون زمین می‌آمد همین مسئله بازیکن ذوب آهن را تحریک کرد و او به پشت سارا زد در صورتیکه داور در اینجا می‌توانست ورود کند و با اشاره به بازیکن ما از او بخواهد که زود‌تر زمین بازی را ترک کند.

او تصریح کرد: ما بازی را برده بودیم و نیازی به جو سازی و درگیری نداشتیم، اما ذوب آهن سه باخت در لیگ ۹۷-۹۸ داشت که ۲ باخت این تیم مقابل تیم ما سیرجان بوده است و باخت شب گذشته باعث شد که ذوب آهن از کسب عنوان اول تا سوم در لیگ تا درصد زیادی فاصله بگیرد و این برای ذوب آهنی‌ها خیلی مسئله سختی بود. به همین دلیل شروع به فحاشی کردند و کتک کاری صورت گرفت.

اظهارات سرمربی ذوب آهن دروغ است

جهان نجاتی ادامه داد: من از سال ۸۵ در لیگ کشور مربیگری می‌کنم و از سال ۹۰ در کادر فنی تیم ملی هستم هرگز چنین اظهارات دروغی در ارتباط با من در کارنامه کاری ام نبوده و سرمربی ذوب آهن (بیان محمودی) دروغ می‌گوید که من به پدر دروازه بان آن‌ها فحاشی کردم. من فقط منتظر گزارش این بازی از سمت ناظر هستم، چون داور ۱۵ دقیقه وقت اضافه گرفت و تیم ما در آن دقایق ۸ نفره بازی را ادامه می‌داد.


بیشتر بخوانید:

خشونت فوتبال به بانوان هم رسید/ مشت و لگد به سبک مبارزات خیابانی!

شهرداری بم یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار