بازدید ایمنی از مساجد و تکایا در ماه مبارک رمضان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: این سازمان با برنامه ریزی‌های ویژه و آماده باش کامل در جهت پیشگیری آماده ارائه خدمات ایمنی در جهت پیشگیری از حوادث احتمالی می‌باشد.

بازدید ایمنی از مساجد و تکایا در ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی عسکری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: تدابیر لازم برای بررسی ایمنی شهر و شهروندان در مساجد و تکایا در ایام ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است.

وی افزود: کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با تهیه چک لیست‌های ایمنی درتکایا و مساجد شهرمستقرمی شوند تا مباحث ایمنی را کنترل کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: هیئت امنا نقش بسیار مهمی در تامین ایمنی این اماکن دارند و کارشناسان این سازمان ضمن حضور در مساجد و تکایا با تاکید رعایت ایمنی و آشنا کردن مسولین اماکن مذهبی با خطرات احتمالی و در صورت اعلام هیئت‌های مذهبی، سازمان آتش نشانی آمادگی ارائه مشاوره و بازدید ایمنی از تکایا، حسینیه‌ها و مساجد را دارد.

وی تاکید کرد: سیم کشی‌های برق در مساجد و تکایا از پتانسیل بسیار بالایی برای حادثه ساز شدن برخوردار است که باید دقت خاص به آن اعمال شود.

عسکری گفت: در بازدید‌های انجام شده خاموش کننده‌های دستی موجود مورد بررسی قرار گرفت و همچنین درب‌های ورود و خروج مورد بازدید قرار گرفته است و در صورت مشاهده هر گونه نقص تذکرات لازم داده شده است.

وی تاکید کرد: لازم است درب‌های خروجی اماکن مذهبی و مساجد حتما جهت خروج باز بوده تا در مواقع ضروری شهروندان بتوانند با حفظ خونسردی و آرامش از محل خارج  شوندو همچنین اماکن مذهبی و مساجد حتما به خاموش کننده دستی مجهز باشند.
انتهای پیام/ح

بازدید ایمنی از مساجد کرمان در ماه مبارک

برچسب ها: مسجد ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار