زمان و نحوه پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های مختلف اعلام شد

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول خرداد انجام می‌شود.

زمان و نحوه پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های مختلف اعلام شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول خرداد تا ۱۴ خرداد، پیش ثبت‌نام در پایه دوره اول متوسطه از اول تیر تا ۱۴ تیر و پیش ثبت‌نام‌ها در پایه دوره دوم متوسطه از ۵ تیر تا ۲۱ تیر انجام می‌شود.

 رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد از طریق ورود به سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir صورت می‌گیرد که پس از اتمام ثبت‌نام دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند تا یک هفته از طریق اطلاع‌رسانی مدارس به آنان، مدارک خود را برای ثبت‌نام تحویل خواهند داد.

وی همچنین زمان پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه مدارس شاهد را از اول مرداد تا دهم مرداد اعلام کرد که نتایج قطعی و ثبت نام در سامانه سجا توسط مدیران مدرسه، ۱۶ مرداد، اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ضروری است اولیای دانش آموزان برای ثبت نام در پایه‌های میان پایه به مدارس شاهد شخصاً مراجعه نمایند.

محسن بیگی اظهار داشت: هیچ آزمونی برای ورود به مدارس شاهد برگزار نمی‌شود و پذیرش تنها براساس اولویت و ارائه مدارک شاهد و ایثارگران در درجه اول و دانش آموزان برتر علمی، فرزندان فرهنگیان، خیرین و شاغلان در بنیاد شهید در درجه دوم صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/س

اعلام زمان و نحوه پیش ثبت‌نام مدارس شاهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار