پیشنهاد باشگاه سایپا به شفر صحت ندارد

باشگاه سایپا در فصل آینده هم از ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی استفاده می‌کند و پیشنهادش به وینفرد شفر صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه سایپا ۳ روز پیش از بازی این تیم مقابل پدیده در هفته بیست و هشتم لیگ برتر علی دایی را به دلیل اظهاراتش در نشست خبری دیدار با ذوب آهن از سرمربیگری این تیم برکنار کرده و ابراهیم صادقی، کاپیتان سال‌های پیش خود را که در ۲ فصل اخیر به عنوان یکی از اعضای کادرفنی سایپا فعالیت می‌کرد تا پایان لیگ نوزدهم جانشین دایی کردند.

صادقی در سه بازی‌ که در لیگ هجدهم روی نیمکت سایپا نشست موفق شد استقلال خوزستان را شکست بدهد، اما تیمش در بازی‌های خانگی با پدیده شهرخودرو و صنعت نفت شکست خورد.

با این وجود مسئولان باشگاه سایپا که از ابتدای به توافق رسیدن با صادقی او را به عنوان سرمربی فصل بعد تیمشان معرفی کرده اند همچنان روی این موضوع اصرار داشته و طبق ادعای آن‌ها این مربی جوان فصل آینده هم سرمربی نارنجی پوشان پایتخت است.

لحظاتی پیش شایعاتی در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه شنیده می‌شود باشگاه سایپا برای فصل آینده به وینفرد شفر، سرمربی فصل آینده سایپا پیشنهاد همکاری داده است.

با این وجود در جلسه‌ای که امروز با حضور مصطفی مدبر (مدیرعامل) احمد مددی (معاون ورزشی) مرتضی فراهانی (قائم مقام) حسین خوش نظر (مدیر تیم) و ابراهیم صادقی (سرمربی) سایپا برگزار شده مدیران باشگاه سایپا ضمن حمایت از سرمربی جوان خود به تشکیل تیمی جوان و قدرتمند برای لیگ نوزدهم با سرمربیگری صادقی تائید کرده اند و برهمین اساس خبر پیشنهاد باشگاه سایپا به وینفرد شفر در حد یک شایعه بی اساس است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.