سوریه بار دیگر هدف حمله هوایی قرار گرفت

پس از حمله موشکی بامداد شنبه، رسانه‌های سوریه باردیگر از فعال‌ شدن پدافند هوایی این کشور در منطقه جنوبی خبر می‌دهند.

پدافند هوایی سوریه بار دیگر فعال شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های سوری از فعال‌شدن پدافند هوایی این کشور در استان قنیطره خبر می‌دهند.

خبرنگار سانا -خبرگزاری رسمی سوریه- درباره شلیک پدافند هوایی این کشور می‌گوید دقایقی پیش «اجسامی ناشناس» از سرزمین‌های اشغالی به سمت آسمان قنیطره در حرکت بودند که پدافند هوایی آنها را هدف قرار داد.

برخی منابع از فعال‌ شدن پدافند هوایی ارتش سوریه در ریف جنوبی شهر دمشق در نزدیکی شهر الکسوه نیز خبر می‌دهند.

منابع سوری هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نکرده‌اند. رژیم صهیونیستی بامداد امروز-شنبه- نیز با حمله موشکی اهدافی در حومه دمشق را هدف قرار داد که پدافند هوایی سوریه این حمله را با موفقیت دفع کرد.

 خبرگزاری سانا بامداد شنبه اعلام کرد پدافند این کشور موفق به رهگیری چندین موشک در آسمان دمشق شده است. به گفته یک منبع نظامی، این موشک‌ها از سرزمین‌های اشغالی (رژیم صهیونیستی) شلیک شده بودند.

همچنین، به گفته منابع نظامی سوری، یکی از اشیاء ناشناسی که بامداد امروز پس از ورود به حریم هوایی دمشق توسط پدافند هوایی این کشور سرنگون شد، یک پهپاد اسرائیلی بوده است‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله کنید حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله حمله
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
بزنید دمار از روزگار اسرائیل در آورید میتوانید با تشکیل جبهه واحد و مشترک و همزمان در مرزهای مشترک با لبنان مرزهای خودتان و مرزهای فلسطین اشغالی چنان موشک باران کنید که صهیونیستها نفهمند که از کجا و چه نقطه ای میخورند به شرطی و شروطها باید همزمان و بصورت واحد از تمام مرزها همزمان شلیک موشک داشته باشید در یک ثانیه و دقیقه از عرضهای جغرافیائی مختلف ولی متحد با هم تا پوزه اسرائیل به خاک مالیده شود......به شرط حمله مشترک و شلیک واحد از تمام مرزهای مشترک بسوی اسرائیل......
آخرین اخبار