چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی در اصفهان برگزار می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان دیروز در مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با تاکید بر نقش عترت در کنار قرآن، اظهار کرد: یکی از افتخارات این سازمان انجام فعالیت‌های فرهنگی هم در حوزه قرآن و هم برای عترت است.

وی با اشاره به وظیفه خطیر این سازمان در حوزه فعالیت‌های قرآنی، تصریح کرد: یکی از وظایف سازمان اوقاف برگزاری برنامه‌های قرآنی است و در این راستا چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و با حضور بیشتر از ۶۰۰ فعال قرآنی از ششم تا ۱۸ام مهرماه سال جاری در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

صادقی افزود: در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآنی که اسفندماه سال گذشته برگزار شد، ۴ هزار نفر در مصلی اصفهان و ۲۳ هزار نفر در استان اصفهان شرکت کردند.

وی وجود قاریان و حافظان به نام را از برکات نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا دانست و افزود: قرآن و عترت دو نعمت الهی است که شهدا با اهدای خون و زندگی خود موجب حفظ آن شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به کسب رتبه اول در رشته حفظ قرآن در ۳۶ دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم توسط دختر دانش آموز آران و بیدگلی، تاکید کرد: نوجوانان و نوسالان آران و بیدگل جز خوانی قرآن کریم را در محل امامزاده هلال انجام می‌دهند و علاقه همزمان به قرآن و عترت موفقیت آنان را به همراه داشته است.

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار