وزارت نیرو باید اراده جدی برای مدیریت یکپارچه زاینده رود داشته باشد

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:اراده جدی در مسئولان وزارت نیرو برای مدیریت یکپارچه حوضه آبریز زاینده رود وجود ندارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح‌الله معین رییس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک نایب قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در این دوره از لیگ برتر کشور، اظهار کرد: این موفقیت را به مسئولان و بازیکنان این باشگاه و مردم اصفهان تبریک می‌گویم، همچنین تلاش و موفقیت‌های تیم ذوب آهن در جام باشگاه‌های آسیا را نیز قدر می‌نهیم.

وی همچنین ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی افزود: روابط عمومی‌ها در خصوص ایجاد پل ارتباطی با مردم فعالیت دارند؛ هر چه ارتباطات جمعی بیشتر می‌شود نیاز مردم و مخاطبان به ارتباطات را بالا می‌برد و در این میان نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها ملموس‌تر می‌شود. روابط عمومی‌ها ارکان اساسی و جدی مدیریت در سازمان‌های دنیای امروز هستند و امیدواریم بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی همچنین به ولادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: در سیل اخیر شاهد برپایی سفره‌های تکریم بودیم و در این ایام نیز در محلات مختلف این سفره‌ها برپا می‌شود که جای قدردانی دارد.

معین با اشاره به ۳ خرداد روز آزادی خرمشهر گفت: همه اقشار مردم برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تلاش کردند تا دشمنی که خاک ما را اشغال کرده بود از کشور بیرون کنند. سوم خرداد باید در تمام تاریخ ما درخشان و روشن باشد تا دشمن بداند مردم ایران مردمی هستند که این روز را خلق کردند و توانایی هر گونه دفاعی را دارند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص روز دوم خرداد نیز اظهار کرد: این روز نیز تجلی حضور مردم در صحنه بود و مردم نشان دادند که همچنان در اداره امور و سرنوشت خود ایستاده‌اند و امیدواریم برنامه‌ها در اداره کشور به نحوی باشد که همواره در همه انتخابات شاهد حضور پر رنگ مردم باشیم.

وی با بیان اینکه اراده جدی در مسئولان وزارت نیرو برای مدیریت یکپارچه حوضه آبریز زاینده رود وجود ندارد، ادامه داد: حق آبه مردم در این بخش حفظ نشده و حق مردم اصفهان در این خصوص ادا نشده است.

معین اضافه کرد: علی رغم همه فراز و نشیب‌ها باید توجه داشت که حق آبه مردم اصفهان از زاینده رود یک مطالبه دایمی خواهد بود و در صورت طولانی‌تر شدن دوره خشکسالی این مطالبه فراموش نخواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مصوبه شورای شهر اجرایی شدن سامانه دوم آبرسانی به اصفهان را به دنبال داشت، افزود: این مصوبه توانست بخش زیادی از اعتبارات این پروژه را تامین کند و همچنین مهم‌ترین منبع تامین کننده اعتبارات این پروژه است.

وی با بیان اینکه دو سوم از افرادی که از حوضه آبریز زاینده رود استفاده می‌کنند در استان اصفهان زندگی می‌کنند، ادامه داد: ما آمادگی خود را برای احیای دایمی زاینده رود اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/م

 

دو سوم از افرادی که از حوضه آبریز زاینده رود استفاده می‌کنند در استان اصفهان زندگی می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.