رسولی: تیراندازان هنوز به آلمان اعزام نشده اند

 سرپرست تیم‌های ملی تیراندازی گفت: ۲ روز از تاریخ تعیین شده برای اعزام ملی پوشان گذشته است، اما تیراندازان کشورمان به علت صادر نشدن روادید هنوز به آلمان اعزام نشده اند.

ناصر رسولی سرپرست تیم‌های ملی تیراندازی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در صورتی که قرار بود تیم ملی تیراندازی کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی و کسب سهمه در کشور آلمان جمعه گذشته وارد این کشور شود، اما با وجود گذشت ۲ روز از زمان تعیین شده هنوز مشکل ویزای ملی پوشان تیراندازی کشورمان حل نشده است. پیگیر مشکل روادید ملی پوشان هستیم تا در صورت برطرف شدن این مشکل بلافاصله تیم را در ۲ گروه به کشور آلمان اعزام کنیم.

وی همچنین ادامه داد: در صورت برطرف شدن مشکل روادید، گروه اول را چند روز زود‌تر برای کسب آمادگی بیشتر به شهر هانوفر اعزام خواهیم کرد تا با آمادگی هرچه بیشتر راهی مسابقات مونیخ شوند. گروه دوم را نیز مستقیم به مسابقات مونیخ اعزام خواهیم کرد.

رسولی در ادامه افزود: در صورتی که روادید ملی پوشان به موقع آماده نشود مجبور خواهیم شد تیم را در قالب یک گروه مستقیم به مسابقات مونیخ اعزام کنیم.

رسولی همچنین تصریح کرد: شانس زیادی برای کسب سهمیه در مسابقات مونیخ را داریم، اما با توجه به اینکه رشته تیراندازی غیر قابل پیش بینی است نمی‌شود به طور حتم گفت که تیم اعزامی تیراندازی ایران دست پر و با سهمیه‌های فراوان از مسابقات پیش رو به کشور باز خواهد گشت. تاکید می‌کنم که ملی پوشان مرد و زن ایران با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت خواهند کرد و امید زیادی برای کسب سهمیه وجود دارد.

رسولی در ادامه به تشریح مشکلات فدراسیون تیراندازی از جمله نبود حامی مالی و کمبود فشنگ پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا این مشکلات به زودی حل شوند و ملی پوشان ایرانی بدون دغدغه به این ورزش المپیکی ادامه دهند. او همچنین در خصوص فرد مستعدی که از طریق برنامه تلویزیونی عصر جدید به این فدراسیون معرفی شد نیز گفت: فرد معرفی شده بسیار مستعد است، اما باید در مسیر درست قهرمانی قرار بگیرد تا به زودی شاهد موفقیت‌های او باشیم.


بیشتر بدانید:

احتمال اعزام تیم ملی تیراندازی به هانوفر

ملک‌محمدی: منتظر خبر‌های خوش از مسابقات جهانی تیراندازی مونیخ باشید

تیر تیراندازان به هدف نخورد / بازگشت کاروان اعزامی از چین تنها با یک سهمیه


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم‌های ملی تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار