کمک ۶۰۰ میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز فارس

مدیرکل نوسازی مدارس فارس از کمک ۶۰۰ میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی مدارس فارس گفت: در بیش از ۱۵ جشنوار‌ه در شهرستان‌ها بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال جمع‌آوری و برای ساخت فضا‌های آموزشی اختصاص‌یافته است.

وی افزود: بیست‌و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان فارس با حضور مسؤولان کشوری و استانی و نیز بیش از هزار نفر از خیران مدرسه‌ساز در شیراز برگزار می‌شود.

موصلی بیان کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز فارس از سال ۱۳۷۸ در شیراز تأسیس و تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ طرح فضای آموزشی با ۹ هزار و ۵۰۰ کلاس درس احداث و تقدیم آینده‌سازان شده است.

وی ادامه داد: از ابتدا تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز تاکنون باوجود تنگنا‌های مالی و اقتصادی به‌ویژه در سال‌های اخیر ۲۰ جشنواره خیرین برگزار شده است.

موصلی اظهار داشت: در نخستین سال برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ۱۵ میلیارد ریال و در بیستمین جشنواره ۸۵۰ میلیارد ریال از سوی نیکوکاران فرهنگ‌دوست اختصاص‌یافته است.

وی گفت: در ۱۰ سال گذشته علاوه بر مرکز استان در ۳۰ شهرستان و ۶۰ حوزه آموزشی جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با حضور زنان و مردان خیر برگزارشده است.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس از اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی سازمان نوسازی مدارس برای مدارس آسیب‌دیده از سیل اخیر در استان فارس خبر داد، تصریح کرد: ایمن‌سازی، تعمیر ۵ باب مدارس ناحیه ۴ آموزش‌وپرورش شیراز با خسارت ۲۰ تا ۷۰ درصدی و نیز ۸۵ آموزشگاه در ناحیه ۳ و شهرستان‌های شمالی از اقدامات این نهاد بوده است.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار