رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی روحانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

علت بخشی از ناکامی‌های دولت، مجلس است/ روحانی به دنبال ترمیم اعتماد جامعه به دولت باشد

بروجردی گفت: دولت باید در این فرصت باقی مانده شفاف‌سازی، مبارزه با فساد و اختلاس اقتصادی را در دستور کار قرار دهد.

اشرف بروجردی  رئیس کمیته بانوان ستاد حجت الاسلام روحانی در انتخابات سال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره با روند دولت دوازدهم در دو سال اخیر، اظهار کرد: بخشی از ناکامی دولت در رسیدن به اهداف خود، مجلس شورای اسلامی است، به نظر من برای دوره بعدی مجلس شورای اسلامی مردم  باید در انتخاب افراد دقت کافی داشته باشد و خود مجلس هم باید  برنامه ریزی مناسبی داشته باشد و دولت را رقیب خود نداند؛‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بلکه به دولت یک بازوی اجرایی نگاه کند.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران افزود: به نظر من دولت باید در این فرصت باقی مانده،  افزایش اعتماد جامعه به رئیس جمهور، شفاف‌سازی، مبارزه با فساد و اختلاس اقتصادی را در دستور کار قرار دهد.

 رئیس کمیته بانوان ستاد حجت‌الاسلام روحانی خاطر نشان کرد: یکی از اهدافی که دولت در دو سال اخیر به آن نرسید و باید در دو سال آینده آن را به طور کامل انجام دهد؛ ایجاد فرصت‌های شغلی و ترمیم اعتماد جامعه به  دولت است.

بروجردی با بیان اینکه سیاست خارجه یکی از موفقیت‌های دولت به شمار می‌رود، افزود: این دولت در حوزه سیاست خارجه توانست جایگاه مطلوبی به دست بیاورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
روحاني در صورتي ميتونه اعتماد جامعه رو جلب کنه که به وعده هاي خودش عمل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۱:۴۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
همه مسئولین مقصر هستند در مشکلات اقتصادی کشور چرا این و آن مقصر میدانید .
آخرین اخبار