نسخه خاص +Galaxy S10 ماه جولای عرضه می‌شود

شرکت سامسونگ قصد دارد نسخه‌ای خاص از Galaxy S10 Plus را در ماه جولای روانه بازار کند.

نسخه خاص +Galaxy S10 ماه جولای عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک وبسایت فعال در حوزه فناوری گوشی‌های هوشمند، NTT Domoco خبرداده است که شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد یک نسخه خاص Galaxy S10 Plus را برای بازی‌های المپیک روانه بازار کند. بازی‌های المپیک تابستانی سال ۲۰۲۰ قرار است از بیست و چهارم جولای تا نهم آگوست در شهر توکیوی ژاپن برگزار شود. نسخه خاص Galaxy S10 Plus درست شبیه مدل سفید آن است با این تفاوت که پشت آن علامت المپیک ۲۰۲۰ توکیو ثبت شده است.

پیش خرید این نسخه خاص از پرچمدار سامسونگ به تازگی در سایت NTT Domoco آغاز شده است و تا روز قبل از عرضه آن در بازار ادامه خواهد داشت. در حالی که تاریخ دقیقی از عرضه این گوشی ویژه اعلام نشده است، انتظار می‌رود نسخه المپیکی Galaxy S10 Plus در ماه جولای روانه بازار‌های جهان شود. این مدل خاص در ژاپن ۱۱۴ هزار و ۶۹۶ ین قیمت خواهد داشت که تقریبا هزار و ۴۲ دلار در نقاط دیگر جهان به فروش خواهد رسید. اعلام شده است که این گوشی می‌تواند به صورت اقساطی طی ۳۶ ماه و با پرداخت هر ماه ۲۹ دلار خریداری شود.


بیشتر بخوانید: کدام دستیار صوتی هوشمند مخاطبان بیشتری دارد؟


مدل‌های مخصوصی که برای بازی‌های المپیک عرضه شده بودند، یعنی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge (برای المپیک ۲۰۱۶) و Galaxy Note 8 (برای المپیک زمستانی ۲۰۱۸) به هر کردام از شرکت‌کنندگان در این مسابقات اهدا شد. طی برگزاری المپیک ۲۰۲۰ هم باید شاهد اهدا شدن این مدل خاص به رقابت‌کنندگان باشیم. با توجه به این که در سال ۲۰۱۶، نسخه‌های المپیکی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در سایت Best Buy قابل خریداری بودند، انتظار می‌رود Galaxy S10 Plus هم در همین سایت به فروش برسد. اگر هم چنین اتفاقی نیفتد، برخی از ورزشکاران گوشی‌های رایگان خود را در سایت‌های مختلف به فروش خواهند گذاشت.

گفتنی است، گوشی پرچمدار سامسونگ، دارای یک نمایشگر داینامیک آمولد با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل است. مدل‌های مخصوص آمریکا و چین این گوشی توسط چیپست پردازنده Snapdragon 855 کنترل می‌شوند در حالی که نسخه‌های دیگر نقاط جهان دارای پردازنده Exynos 9820 هستند. انتظار می‌رود که نسخه المپیکی این گوشی دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی باشد. Galaxy S10 Plus دارای یک دوربین سه‌گانه است که دو لنز آن قدرت ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز آن قدرت ۱۶ مگاپیکسل دارد. یک سنسور اثر انگشت الترا سونیک داخل نمایشگر آن در نظر گرفته شده است و باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. اندروید ۹ به صورت پیش‌فرض روی Galaxy S10 Plus نصب شده است که همراه با رابط کاربری One UI کار می‌کند.

انتهای پیام/

نسخه المپیکی Galaxy S10 Plus عرضه خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار