رفسنجان پیشتاز در صادرات استان کرمان

مدیر کل اداره گمرکات استان کرمان گفت: بیشترین میزان صادرات کرمان از محل گمرکات رفسنجان به وزن ۱۳۸ هزار و هشتاد تن و ارزش ۱۹۵ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۶۱ دلار است.

رفسنجان پیشتاز در صادرات استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  محمدرضا قادر مدیر کل اداره گمرکات استان کرمان گفت: میزان صادرات از محل استان به میزان ۳۱۷ هزار و ۲۶۷ تن و به ارزش ۴۷۸ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۱۸۳ دلار و میزان واردات به استان در سال ۹۷ به استان ۲۸۹ هزار و ۶۹۵ تن به ارزش ۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون و ۹ هزار و ۸۳۲ دلار بوده است.

وی عنوان کرد: رفسنجان بیشترین میزان صادرات را در استان به خود اختصاص داده و کمرگ شهرستان بم بیشترین میزان واردات را در سال گذشته با وزن ۲۶۱ هزار و ۵۱۸ تن به ارزش ۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۲۲ دلار به خود اختصاص داده است.

مدیر کل اداره گمرکات استان کرمان با بیان اینکه ۸۰ قلم جنس از مبادی محل گمرکات استان کرمان برای صادرات ارسال می‌شود، بیان کرد: جمع کل صادرات در سال گذشته ۳۱۷ هزار و ۲۶۸ تن به ارزش ۴۷۸ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۱۸۳ دلار بوده است.

قادر افزود: بیشترین حجم ارسالی از استان مربوط به سیمان به وزن ۱۲۸ هزار و ۷۰۷ تن بوده است و همچنین پسته و مغز پسته با ارزش ۳۴۹ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۹۰۹ دلار بین بقیهاقلام دارای ارزش دلاری بالا بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد اقلام وارداتی در سال گذشته ۱۷ عدد بوده است، تصریح کرد: وزن اقلام وارد شده ۲۸۹ هزار و ۶۹۶ تن و به ارزش ۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون و نه هزار و ۸۳۲ دلار بوده است.

بیش از ۴۷۰ میلیون دلار صادرات از استان کرمان سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/س

۴۷۰ میلیون دلار صادرات از استان کرمان طی سال گذشته

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار