ادامه اجرای طرح افق تا پایان ماه مبارک رمضان در مازندران

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه مازندران از ادامه اجرای طرح افق و توزیع سبد کالا بین نیازمندان مجاور حرم تا پایان ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان طرح افق از فروردین امسال آغاز شده است، گفت: این طرح به صورت مداوم در همه ماه‌های سال بخصوص در ماه‌های شعبان، رمضان و محرم اجرا می‌شود.
 
وی از اجرای طرح افق به مناسبت ماه مبارک رمضان در مازندران خبر داد و افزود: در طرح افق، از سوی امامزادگان شاخص سبد کالا بین نیازمندان مجاور به صورت مستمر، توزیع می‌شود.
 
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه مازندران گفت: تا کنون توزیع سبد کالا در طرح افق در شهر‌های آمل ف بابل، ساری گلوگاه بهشهر و قائمشهر انجام شده است.
 
حجت الاسلام مسعود قربانی با بیان اینکه امروز نیز طرح افق در شهرستان قائمشهر اجرا می‌شود، افزود: ارزش هر یک از سبد‌های کالا ۳۵۰ تا ۵۵۰ هزار تومان است که هزینه خرید این سبد‌ها از محل عوائد موقوفات، خیران و محل فرهنگی بقعه تامین می‌شود.
 
وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و گفت: رویکرد طرح افق، رویکرد اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است که با خدمات رسانی بیشتر به مردم، تبلیغ کار فرهنگی صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به رتبه نخست استان در کشور از لحاظ تعداد امامزادگان، افزود: هزار و ۳۶۱ امامزاده در دیار علویان وجود دارد که از این تعداد، ۳۰۰ امامزاده شاخص هستند.
 
مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی (افق) برای تحقق منویات رهبری در ارائه خدمات محتوایی، از سال ۹۸ در ۵۰۰ بقعه کشور راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/آ



طرحی برای کرامت بیشتر نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار