اجرای طرح افق در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح افق به مناسبت ماه مبارک رمضان در مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: رویکرد طرح افق، رویکرد اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است که با خدمات رسانی بیشتر به مردم، تبلیغ کار فرهنگی صورت می‌گیرد.

وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: در طرح افق، از سوی امامزادگان شاخص سبد کالا بین نیازمندان مجاور به صورت مستمر، توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه دهه پایانی ماه شعبان به عنوان دهه نکوداشت و بهداشت مساجد نامگذاری شده است، گفت: مازنی‌ها با غبارروبی امامزادگان به استقبال ماه مبارک رمضان می‌روند که این آیین در امامزاده عباس (علیه السلام) ساری انجام شد و در مابقی امامزادگان شاخص تا قبل از آغاز ضیافت الهی، صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به رتبه نخست استان در کشور از لحاظ تعداد امامزادگان، افزود: هزار و ۳۶۱ امامزاده در دیار علویان وجود دارد که از این تعداد، ۳۰۰ امامزاده شاخص هستند.

حجت الاسلام حیدری ابرگفتاز کرد: اداره اوقاف و امور خیریه مازندران در ماه ضیافت الهی به اجرای برنامه‌های مختلف نظیر ترتیل خوانی کلام وحی، توزیع سبد کالا بین نیازمندان، افطاردهی از محل درآمد موقوفات با این نیت، برپایی خیمه معرفت، اجرای سفره‌های آسمانی، ختم کلام وحی و توزیع ادعیه می‌پردازد.

انتهای پیام/ م

برنامه‌های اوقاف مازندران در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار