استقبال کاربران آیگپ از سرویس ویژه ماه رمضان

هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، پیام‌رسان بومی آیگپ از سرویس ویژه خود برای این ماه رونمایی کرد که با استقبال گسترده کاربران این پیامرسان مواجه شده است.

استقبال کاربران آیگپ از سرویس ویژه ماه رمضانبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پیام‌رسان آیگپ به منظور رفع دغدغه‌های روزه‌داران سرویس ویژه‌ای را طراحی و اجرا کرده که تا کنون استقبال گسترده کاربران خود را به همراه داشت است.

در این سرویس کاربران آیگپ می‌توانند به وسیله بات طراحی شده از امکانات این سرویس همچون تهیه رژیم غذایی مناسب با ماه رمضان و آگاهی از اوقات شرعی بهره‌مند شده و همچنین پاسخ سوال‌های شرعی خود را از کارشناسان مذهبی آی‌گپ دریافت کنند.

سرویس ویژه ماه مبارک رمضان در حالی از سوی آی‌گپ راه اندازی شده است که این پیام رسان در ماه‌های اخیر در راستای توسعه خدمات خود، امکان برقراری تماس تصویری، راه اندازی بات، راه اندازی دکتر آی‌گپ با همکاری وزارت بهداشت، کیف پول دیجیتال و فراهم آوری امکان طراحی استیکر را فراهم کرده و همچنین چندی پیش نیز مجوز VOD را از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر دریافت کرده است.

استقبال کاربران آی‌گپ از سرویس ویژه ماه رمضان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار