دستگیری عاملان آدم ربایی قزوین در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: عاملان آدم ربایی در استان قزوین دراین شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، فرمانده نیروی  انتظامی بروجرد گفت: عاملان آدم ربایی در استان قزوین دراین شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

مهدی پورغلامحسین  افزود: طی خبر واصله مبنی بر یک فقره آدم ربایی و تیراندازی در قزوین و حرکت آدم ربایان به سمت بروجرد موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با انجام کار‌های اطلاعاتی و عملیاتی و بهره گیری از یک تیم ویژه پلیس و یگان امداد و کلانتری ۱۴ اقدامات لازم برای دستگیری آدم ربایان فراهم شد.
فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: آدم ربایان که یک جوان ۲۴ ساله را از قزوین ربوده و با یک دستگاه پژو به سمت بروجرد در حرکت بودند با حضور میدانی پلیس در مسیرخودروی مورد نظر در جاده ملایر به اشترینان به سمت بروجرد با اقدامات و توان عملیاتی لازم در نهایت خودروی مورد نظر توقیف گردید.
سرهنگ پورغلامحسین اضافه کرد: طی این عملیات ۲ نفر آدم ربا دستگیر و در بازرسی از خودروی مذکور یک قبضه کلت کمری به همراه ۳۲ فشنگ جنگی و حدود ۱۰ گرم تریاک کشف گردید.
وی ادامه داد: فرد ربوده شده که جوانی ۲۴ ساله اهل و ساکن قزوین بود صحیح و سالم پیدا و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان بروجرد منتقل گردید.
فرمانده انتظامی بروجرد یادآور شد: ۲ نفر آدم ربا جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام /ب

عاملان آدم ربایی قزوین در بروجرددستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.