امروز صورت می‌گیرد؛

بازدید اهالی رسانه از روند توقف برخی تعهدات برجامی ایران در نطنز

اهالی رسانه از روند اجرای برنامه‌های مربوط به توقف برخی تعهدات کشور در برجام، بازدید خواهند کرد.

آغاز روند توقف برخی تعهدات برجامی ایران با حضور اصحاب رسانهبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اجرای برنامه‌های مربوط به توقف برخی تعهدات کشور در برجام که در بیانیه شورای عالی امنیت ملی بر آن تاکید شد، آغاز شده است. همچنین  توقف برنامه‌های مربوط به رعایت سقف تولید اورانیوم غنی شده و همچنین تولید بدون محدودیت اب سنگین در تاسیسات اراک که در دوره ۶۰ روزه مربوط به گام اول بر انجام ان تاکید شده، برنامه‌هایی است که هم اکنون با جدیت دنبال می‌شود.

 امروز نیز به  منظور آگاهی افکار عمومی از اقدامات انجام شده، برنامه‌ای برای بازدید نمایندگان رسانه‌های گروهی از تاسیسات فعال در نطنز در نظر گرفته شد که اصحاب رسانه از آن بازدید خواهند کرد.

شایان ذکر است، با حضور بهروز کمالوندی، معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی  سردبیران، دبیران و خبرنگاران رسانه های کشورمان عصر روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه از بخش های مختلف مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز بازدید می‌کنند و از نزدیک با روند دستاوردها و فعالیت های عادی و فوق العاده این مجتمع راهبردی آشنا می شوند.

در بخش دیگری از این رویداد کنفرانس خبری با حضور و سخنرانی کمالوندی برگزار خواهد شد که طی آن به سوالات بازدیدکنندگان نیز پاسخ داده می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار