رئیس کل دادگستری استان فارس:

بدهی زندانیان غیر عمد استان فارس ۲۰۰ میلیارد تومان است

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: کل بدهی زندانیان غیر عمد استان فارس ۲۰۰ میلیارد تومان است که ۱۰۰ میلیارد تومان این رقم از شاکیان تخفیف گرفته می شود.

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شیراز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آئین جشن گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد امشب با حضور مسئولان استانی در هتل بزرگ شیراز برگزار شد.

رئیس کل دادگستری فارس کل بدهی زندانیان جرائم غیرعمد استان را ٢٠٠ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از این میزان را شورای حل اختلاف از شاکیان تخفیف خواهد گرفت، اما یکصد میلیارد تومان برای آزادی یکهزار و ٢٨٣ زندانی نیاز است.

موسوی بیان کرد: سال گذشته خیرین استان در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد بیش از ۸ هشت میلیارد تومان متعهد شدند، اما تنها دو نیم میلیارد تومان از این میزان تعهد، وصول شد.

وی با تاکید بر حداکثر کمک دادگستری فارس برای کمک به زندانیانی که به دلیل مهریه در زندان به سر می‌برند، تصریح کرد: تلاش می‌کنم تا با مسئولیت خود، بسیاری از آن‌ها را آزاد کنم.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین بیان کرد: از مجموع یکهزار و ٢٨٣ زندانی جرائم غیرعمد استان، یکهزار و ۵۵ نفر از آن‌ها به دلیل مسائل مالی، ۲۵ نفر به دلیل تصادف، ١٨٣ نفر مهریه و مابقی به دلیل نفقه در زندان به سر می‌برند.

موسوی همچنین خواستار حمایت و کمک زنان استان فارس و شیراز به ویژه زنان خیر برای آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد شد.

به گفته وی، سال گذشته ۵۲۴ نفر از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/چ

مراسم جشن گلریزان در شیراز

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار