ارائه خدمات درمانی به بیش از ۳۰۰ نفر از مردم روستا‌های الیگودرز

فرمانده سپاه الیگودرز گفت: تیم درمانی به روستا‌های بخش ذلقی الیگودرز اعزام و ۳۰۰ نفر از خدمات بهداشتی- درمانی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،فرمانده سپاه الیگودرز گفت: تیم درمانی به روستا‌های بخش ذلقی الیگودرز اعزام و ۳۰۰ نفر از خدمات بهداشتی- درمانی بهره‌مند شدند.

محمد برامکی  اظهار داشت: امسال در راستای کمک به محرومین و مستضعفین و در جهت مردم یاری، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی که شعار اصلی محرومیت‌زدایی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی است، گروه‌های جهادی به‌منظور ارائه خدمات درمانی از استان اصفهان به مدت دو روزبه بخش ذلقی شهرستان الیگودرز اعزام شدند.

وی افزود: این گروه جهادی ۲۷ نفره با چهار یونیت دندانپزشکی، پزشک متخصص داخلی، پزشک عمومی، پزشک مامایی و پرستار با کلیه تجهیزات با همکاری بسیج سازندگی ناحیه الیگودرز به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز تصریح کرد: در این اعزام به بیش از ۳۰۰ نفر از اهالی این مناطق خدمات درمانی و بهداشتی به‌صورت رایگان ارائه شد.

وی بیان کرد: این گروه درمانی در جهت کمک به رفع آلام مردم تلاش‌های زیادی کردند و سبب رضایتمندی مردم شدند؛ قطعاً با برگزاری اردو‌های جهادی سبب ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی که فرهنگ ناب ایران اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

خدمات درمانی به بیش از ۳۰۰ نفر از مردم روستا‌های الیگودرز ارائه شد

برچسب ها: سپاه پاسدارن ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.