معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

۶۰۰ هزار حامی از ایتام حمایت می‌کنند

عسگریان با بیان اینکه طرح والی مهر به تمام روستا‌های کشور رسیده است، گفت: ۶۰۰ هزار حامی از ایتام حمایت می‌کنند.

وجود بیش از ۶۰۰ هزار حامی در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عسگریان معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در چهارمین همایش والی مهر اظهار کرد: در شرایطی این همایش برگزار شد که سفر‌ه هایی به بزرگ ایران اسلامی پهن است و طرح والی مهر به تمام روستا‌ها و ولایت‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه تقدیر از نخبگان خیر با ولادت حضرت کریم اهل بیت همزمان شده است، گفت: در این جشن افرادی دارای شبکه‌هایی با ۱۵ هزار یتیم زیر پوشش هستند.

عسکریان با بیان اینکه قشر‌های مختلف با تنوع‌های خیریه در این همایش حضور دارند، بیان کرد:بحث  انفاق در کشور در حال شکل گیری است.

وی ‌با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ هزار حامی ایتام در کشور حضور دارند، گفت: ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد ۳۰۰ هزار نفر هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه سرانه پرداخت به هر یتیم توسط خیرین کمیته امداد ۲۵۰ هزار تومان است، افزود: به هر یک از محسنین ۱۱۳ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی افزود: سال گذشته در اوج فشارها، مردم فقط در حوزه ایتام و محسنین خیرین ۷۰۰ میلیارد تومان کمک کردند و این کمک‌ها به صورت ثابت است و ادامه دارد.

عسگریان با بیان اینکه امیدواریم یک خیریه بزرگ کشوری داشته باشیم تا بتوانیم جلو تشدید فقر را بگیریم، ادامه داد: طبق اظهارات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  ۴۶۰ هزار شغل در سال ۹۷ ایجاد شده که ۱۳۶ هزار مورد  را کمیته امداد ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیه امداد ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار