معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

ارسال محموله صنف بارفروشان به مناطق سیل زده خوزستان

سیف گفت: صنف بارفروشان با همکاری کمیته امداد استان تهران محموله‌ای به مناطق سیل زده خوزستان ارسال کردند.

محمد هادی سیف معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ۱۰ کامیون از کمک‌های صنف بارفروشان استان تهران به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه این محموله شامل لوازم خانگی و ملزومات ضروری است، گفت: لوازم خانگی این محموله شامل فرش، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی است.

سیف گفت: ارزش ریالی این محموله ۷۹۱ میلیون تومان است که با همراهی کمیته امداد استان تهران و با هماهنگی‌های کمیته امداد استان خوزستان به مناطق سیل زده ارسال شده است.


بیشتر بخوانید: کمک ۱۶۷ میلیارد تومانی مردم به سیل زدگان از طریق کمیته امداد/ ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی در استان‌های سیل زده 


معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه توزیع این بسته بین سیل زدگان خوزستانی از روز گذشته آغاز شده است، ادامه داد: توزیع این اقلام براساس نیاز سنجی‌های انجام شده کمیته امداد استان خوزستان صورت می‌گیرد.

وی افزود: در آینده نزدیک برای تسهیل امر کمک رسانی یک مرکز نیکوکاری نزدیک صنف بارفروشان تهران احداث خواهد شد.

سیف با بیان اینکه نیازمند کمک‌های اصناف در برای بهبود شرایط در مناطق سیل زده دیگر هستیم، تصریح کرد: در مناطق سیل زده خوزستان، تعداد مددجویان کمیته امداد زیاد است و آن ها در اولویت دریافت این اقلام هستند.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران درباره ساخت مجدد مسکن مددجویان سیل زده لرستانی گفت: تفاهم نامه‌ای با خیریه‌ای منعقد شده است که بر اساس آن ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت مجدد مسکن سیل زدگان لرستانی اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

انعقاد تفاهم نامه‌ای برای ساخت مجدد مسکن مددجویان سیل زدگان لرستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار