حدادی: افتتاح موزه ورزش از اقدامات مثبت صالحی امیری است

ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: افتتاح موزه ورزش یکی از اقدامات مثبت صالحی امیری است که جای تقدیر دارد.

حدادی: افتتاح موزه ورزش از اقدامات مثبت صالحی امیری بوده است/ در مورد تیم ملی اظهار نظر نمی کنمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حامد حدادی ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: افتتاح موزه ورزش یکی از اقدامات مثبت صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک است که جای تقدیر دارد. بسیار خوشحالم که در افتتاح موزه ورزش حضور داشتم و اقدامات بزرگان ورزش ایران را از نزدیک مشاهده کردم. امیدوارم در آینده قهرمانان ورزشی مدال هایشان را بیشتر کنند. این موزه باعث شد قهرمانان گذشته‌ی ورزشی کشور را بشناسیم و آن‌ها را از نزدیک ببینم.

او افزود: من ۲ لباس و اولین مدال بسکتبال جوانان که در سال ۲۰۰۲ کسب کردم را به موزه ورزش ایران تقدیم کردم. امیدوارم با این اقدام دل مردم را شاد کرده باشم. باعث غرور و افتخار بود که قهرمانان قدیمی را از نزدیک دیدم و این اتفاق باعث می‌شود تلاشم را بیشتر کنم تا مدال‌های بیشتری کسب کنم.

او در پایان درباره جلسه خصوصی درباره تیم ملی با رئیس فدراسیون و صالحی امیری عنوان کرد: در آینده صالحی امیری درباره‌ی این جلسه اطلاع می‌دهد که چه چیزی در این جلسه‌ی خصوصی مطرح شده است. این جلسه خصوصی بوده و نمی‌توانم درباره تیم ملی اظهار نظر کنم.


بیشتر بخوانید:

سعیده علی در جمع ۱۰ بازیکن کلیدی بسکتبال سه در سه آسیا

آتشی:کسب سهمیه المپیک با تلاش و برنامه ریزی امکان پذیر است

تیم ملی بسکتبال سه به سه مردان امشب راهی چین می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات حدادی درباره موزه ملی ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار