جوان گرایی در مدیریت کشور گسترش یابد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر جوان گرایی در حوزه مدیریت، گفت: در مدیریت اجرایی نظام باید از جوانان بیشتر استفاده شود.

جوان گرایی در مدیریت کشور گسترش یابدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر، در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در دیداری صمیمانه و صریح با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حدود سه ساعت و نیم از دغدغه‌های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خود سخن گفتند و دیدگاه‌های آیت الله صفایی بوشهری را درباره‌ «مسائل دانشجویی و دانشگاهی و وظایف مهم دانشجویان در گام دوم انقلاب»، شنیدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دانشجویان، بیانات، انتقادها و پیشنهادهای خیلی خوب، عمیق، پخته و قابل استفاده‌ای بیان کردند که بسیاری از اینها، نکات راهبردی استان بود.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: چهل سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در این چهل سال تمامی جبهه استکبار علیه این نظام فعالیت کردند که ما شکست بخوریم اما همین که نظام ما چارچوب، آرمان ها، ارزش‌ها و شعار‌های خودش را حفظ کرده و امتیازی به امریکا و رژیم اشغالگر قدس و مزدوران نداده ایم، نشان می‌دهد که ما پیروز شده ایم.

وی ادامه داد: بقا انقلاب یعنی بزرگ‌ترین پیروزی انقلابات جهان نه تنها در زمان معاصر بلکه در کل تاریخ، به همین علت ما باید خیلی سربلند و سرافراز به انقلاب خود ببالیم که این چنین مانا شده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به عقب نشینی رئیس جمهور امریکا از موضع جنگ با ایران، و با بیان اینکه جنگ با ایران یعنی اضمحلال نظام سرمایه داری و نظام امپریالیستی، افزود: آن‌ها خطر نمی‌کنند و زیرا انقلاب اسلامی ایران در این چهل سال در تمامی زمینه‌ها بسیار قوی شده است.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: امریکا نمی‌خواست ما چهل سالگی انقلاب را تجربه کنیم، چون گام اول انقلاب، گام ثبیت و گام دوم، گام بهره برداری است.

وی عنوان کرد: گام دوم انقلاب، سند تمدن آفرینی و پیشرفت نظام ماست و همه باید مطالبه تحقق این بیانیه را از مسئولان سه قوه در سطح کلان تا پایین داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر جوان گرایی در مدیران کشور، گفت: جوان نیرویی توانمند با قدرت بالای ریسک است که اگر تحصیل کرده باشد و نگاه انقلابی داشته باشد، می‌تواند فوق العاده به این نظام در گام دوم خدمت کند چنانکه در جبهه‌های جنگ این جوان‌ها بودند که حماسه‌ها آفریدند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در مدیریت اجرایی نظام باید از جوانان بیشتر استفاده شود، افزود: اگر ملاحظه کنید تمام انتصابات مقام معظم رهبری به سمت جوان گرایی است و به تمام نیرو‌های خود سفارش می‌کنند که جوانان را وارد صحنه کنید که پویایی ایجاد شود.

در این مراسم دانشجویان نماز مغرب و عشا را به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اقامه و روزه‌ خود را با وی افطار کردند.

انتهای پیام/ک

دیدار رمضانی دانشجویان با امام جمعه بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.