وجود ۱۵ هیئت ورزشی فعال در کوهبنان

رییس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۵ هیئت ورزشی در کوهبنان وجود دارد که حدود ۱۵ تا از آنها فعالند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرماندار کوهبنان به اتفاق مدیر آموزش و پرورش، سرپرست اداره ورزش و جوانان، رییس اتاق اصناف، دبیر و مربی هیئت جودوی شهرستان کوهبنان و خبرنگاران با مهلاسادات رنجبر کوهبنانی که چندی پیش به دومین مرحله‌ی اردوی تیم ملی جودو دعوت شد، دیدار کردند.

حسین سالاری، فرماندار کوهبنان در این دیدار با تأکید بر سفارش دین مبین اسلام بر ورزش کردن، گفت: سلامت جسم و روان انسان در گرو ورزش است.

وی افزود: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، ورزش و ورزشکاران تقریباً به جایگاه واقعی خود رسیده اند و حتی مقام معظم رهبری نیز خود به امر ورزش مبادرت دارند و در فرصت‌ها و مناسبت‌های مختلف ورزشکاران را مورد تفقد و ترغیب قرار می‌دهند.

سالاری تصریح کرد: ورزشکاران باید به مولای متقیان اقتدا کنند و در میدان رقابت همواره شجاعت و قدرت خود را با گذشت و جوانمردی به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد: در عرصه‌های مختلف ورزشی می‌توان زمینه گسترش فرهنگ اصیل اسلام و انقلاب اسلامی را رقم زد و با کسب مقام‌های برتر زمینه را برای بر افراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و ذلت دشمنان فراهم کرد.

سید محمد رضا حسینی مدیر آموزش و پرورش کوهبنان نیز گفت: با توجه به سابقه مذهبی و فرهنگی این شهرستان، دانش آموزان کوهبنانی طی سالیان گذشته همواره در مسابقات نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز و. در استان و کشور خوش درخشیده اند.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز چند دانش آموز کوهبنانی در مسابقات قرآن و معارف استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند و در کنار آن‌ها شاهد درخشش دانش آموز کوهبنانی در مسابقات جودوی کشور هستیم که جا دارد از مدیران مدارس و مربیان آنان تقدیر کنیم.

منصور جعفری رییس اداره ورزش و‌جوانان شهرستان کوهبنان هم با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از ۲۵ هیئت ورزشی در کوهبنان وجود دارد، گفت: حدود ۱۵ هیئت فعال هستند و هیئت جودو از جمله هیئت هایست که با جذب جوانان و نوجوانان توانسته پیشرفت خوبی داشته باشد.

وی افزود: ورزش جودو از دهه شصت در کوهبنان با حضور استاد سید محمد حسینی رامشه پایه ریزی شد که در حال حاضر علاوه بر شهر کوهبنان در بخش طغرالجرد و دهستان‌های جور و خرمدشت کلاس جودو برگزار می‌شود.

جعفری به دعوت مهلاسادات رنجبر کوهبنانی جودوکار کوهبنانی به مرحله دوم اردوی تیم ملی اشاره و تصریح کرد: اردونشینان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند که این رقابت‌ها ۹ و ۱۰ مرداد ماه به میزبانی چین تایپه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

دیدار مسئولان شهرستان کوهبنان با جودوکار راه یافته به اردوی تیم ملی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار