۷ پرده از ماجرا‌های پشت پرده استقلال

امیرحسین صادقی در یک مصاحبه تصویری درباره کسی صحبت می‌کند که قدرت زیادی در استقلال دارد و باعث جدایی او شده است، او از کسی نام نمی‌برد، ولی حرف‌های امیرحسین ما را یاد همان "بچه" می‌اندازد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گاهی اوقات آبی پوشان به سطحی از موفقیت می‌رسیدند که تصور می‌کنید دیگر از این بهتر نمی‌شود و در انتظار موفقیت‌های بیشتر می‌نشینید، اما به یک باره اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد که شما را تا شکستی بزرگ پیش می‌برد. در چنین شرایطی فقط انسان‌های سخت‌کوش و بااراده می‌توانند دوباره از صفر شروع کنند و دوباره زندگی‌شان را بسازند.

۷ پرده از ماجرا‌های پشت پرده استقلال

۱- امیر قلعه نویی استقلال را قهرمان لیگ هشتم می‌کند، ولی در پایان فصل به خاطر اختلاف با مدیریت وقت باشگاه بارش را از این تیم می‌بندد و راهی اصفهان می‌شود؛ او در مصاحبه‌هایش از تصمیم گیری‌های یک "بچه" برای استقلال سخن می‌گوید، واعظ آشتیانی هم در جواب می‌گوید همین "بچه" تو را سرمربی تیم ملی کرد؛ موضوعی که امیر قلعه نویی با قاطعیت آن را تکذیب می‌کند و منکر می‌شود. این اولین باری بود که از تصمیم گیری یک فرد خارج از چارچوب باشگاه سخن گفته می‌شد و کمتر کسی تصور می‌کرد ده سال بعد، همان "بچه" که البته حالا برای خودش مردی شده است، همچنان نقش اول تصمیم گیری‌ها باشد. قلعه نویی بعد‌ها هم از بعضی مسائل پشت پرده در استقلال سخن می‌گوید و افشاگری درباره آن‌ها را به زمانی دیگر موکول می‌کند، زمانی که هنوز نرسیده و شاید هرگز نرسد؛ از چیزی می‌ترسی امیرخان؟

۲ - لیگ دوازدهم است و استقلال قلعه نویی در رده دوم جدول؛ فشار هواداران از یک سو و مشکلات خط حمله آبی‌ها از سوی دیگر قلعه نویی را راضی به بازگشت فرهاد مجیدی می‌کند؛ شبی که فرهاد برای امضای قرارداد به باشگاه استقلال می‌رود همان "بچه" همراه اوست؛ یعنی بازگشت فرهاد در لیگ دوازدهم و حضورش در این فصل هم از فیلتر شخص خاص رد شده است؟

۳ - پرویز مظلومی پس از جدایی از استقلال در پایان لیگ پانزدهم راهی برنامه نود می‌شود و پرده از راز عجیبی برمی‌دارد؛ او می‌گوید پس از دربی یک فرد به همراه بازیکن بزرگ‌تر تیم (بخوانید مهدی رحمتی) به منزل فرهاد مجیدی رفته و از او خواست سرمربی تیم شود! عادل فردوسی پور خیلی زود متوجه منظور پرویز مظلومی می‌شود و اسم مخفف او را می‌گوید که مظلومی هم لبخند می‌زند.

۴ - امیر قلعه نویی بازهم مصاحبه می‌کند و می‌گوید ریشه دو، سه نفر بسوزد استقلال درست می‌شود، او از حنیف عمران زاده می‌خواهد تا هرچه می‌داند بگوید؛ این بار، اما اتفاق عجیبی رخ می‌دهد، خبری عجیب روی خروجی یکی از سایت‌های پربازدید قرار می‌گیرد؛ درباره رسوایی اخلاقی بازیکن سابق استقلال! ناگهان حنیف می‌گوید اگر از من فیلم و عکسی دارید رو کنید، او مدعی است حقایق را می‌گوید، اما به وقتش! خبر از روی سایت پاک می‌شود؛ انگار از حنیف آتو دارند!

۵ - امیرحسین صادقی در یک مصاحبه تصویری درباره کسی صحبت می‌کند که قدرت زیادی دراستقلال دارد و باعث جدایی او شده است، او از کسی نام نمی‌برد، ولی حرف‌های امیرحسین ما را یاد همان "بچه" می‌اندازد؛ امیرحسین مدعی است فرد مورد نظر با مهدی رحمتی رفاقت دارد، کار او و رحمتی به دادگاه می‌کشد و با وساطت دوستان مشترک این دو ظاهرا آشتی می‌کنند؛ صادقی بازهم وعده افشاگری داده و گفته به زودی حقایق جدیدی را رو خواهد کرد.

۶ - کار به جایی می‌رسد که پژمان منتظری هم به سیم آخر می‌زند و می‌گوید هرچه می‌دانم را افشا می‌کنم؛ او می‌گوید اسم نمی‌برد تا کار به دادگاه و شکایت کشی نکشد، پژمان معتقد است فرد مورد نظر از برخی آتو دارد و آن‌ها را اذیت می‌کند، اما من حسابم پاک است. درباره آتو و اذیت توجه شما را به بند ۴ جلب می‌کنم! منتظری خداحافظی حیدری را هم به همین افراد ربط می‌دهد، باور نمی‌کنید؟ شما را به استوری خسرو حیدری در تعطیلات عید جلب می‌کنم که قویا شایعه خداحافظی‌اش را تکذیب کرده است. در روز‌های آینده احتمالا از پژمان مصاحبه‌های جدیدی خواهیم شنید و او حقایق بیشتری را برملا خواهد کرد. با این حال هنوز هیچی نشده شایعه سازی علیه پژمان را آغاز کرده‌اند؛ یکی از کانال‌های پربازدید استقلالی از دلالی یکی از مدافعان باسابقه برای جدا کردن بازیکنان استقلال و فرستادن آن‌ها به قطر و امارات سخن می‌گوید؛ کارنامه منتظری، اما برای همه روشن است. اگر سال بعد پژمان را در استقلال ندیدید تعجب نکنید!

۷ - پست خداحافظی همسر خسرو حیدری برای او حاوی نکات زیادی است؛ او از خسرو می‌خواهد درباره جهنم پشت پرده و چیز‌هایی که خیلی‌ها می‌دانستند و سکوت کردند حرف بزند؛ از مشاورانی بگوید که پشت نام‌ها اهداف خود را پیش برده‌اند، کامنت خسرو هم پازل را تکمیل می‌کند؛ او صراحتا می‌گوید با کمک هواداران و استقلالی‌های واقعی این بیماری را ریشه‌کن می‌کنیم. خسرو زیر پست وحید طالب‌لو برای خداحافظی‌اش هم می‌گوید خوشحالم که با پیراهن تیم محبوبم خداحافظی کردم و می‌دانم که چرا تو نتوانستی! انگار خسرو هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. قطعا روز‌های آینده برای هواداران استقلال روز‌های مهمی خواهد بود، روز‌هایی که می‌توانند سرنوشت این تیم را تغییر دهد و دست برخی را برای هواداران رو کند.

منبع: آی اسپورت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار