احداث واحدهای مسکونی مددجویی بهزیستی با همکاری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آیین امضای تفاهم نامه ساخت ۵۲۵۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی بین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت‌های حمایتی و توانمند سازی سازمان بهزیستی در جامعه اظهار کرد: ۱ میلیون ۴۵۰ هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی هستند و ۱ میلیون و ۵۰ هزار خانوار نیز تحت پوشش مستمری این سازمان هستند.

وی با اشاره به اینکه مسکن بخش عمده‌ای از سبد هزینه خانوار را تشکیل می‌دهد؛ گفت: برای تامین مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی تا به حال ۱۰۸ هزار واحد مسکونی به این عزیزان واگذار شده است و ۵ هزار واحد مسکونی دیگر نیز در دست احداث است همچنین ۱۰۸ هزار خانوار هم پشت نوبت احداث واحد مسکونی هستند.

قبادی دانا افزود: در راستای تامین مسکن مددجویان بهزیستی تفاهم نامه‌های مختلفی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی (با اولویت مسکن مددجویان سیل زده) و ... امضا شده است و در ادامه این تفاهم نامه‌ها، این بار با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی فرماندهی نیروی زمینی سپاه، احداث ۵ هزار و ۲۵۲ واحد مسکونی مددجویی در مناطق صعب العبور و مرزی استان‌های خراسان رضوی، کرمانشاه، کردستان، خوزستان، هرمزگان و آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

وی افزود: این پروژه در دو فاز اجرایی می‌شود که در فاز اول آن ۳ هزار واحد و در فاز دوم ۲ هزار و ۲۵۲ واحد مسکونی احداث و تحویل می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: مساحت این واحد‌ها به طور متوسط ۵۰ متر مربع خواهد بود و برای ساخت هر واحد ۷۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود همچنین باقی هزینه‌ها را قرارگاه محرومیت زدایی بر عهده می‌گیرد.

وحید قبادی دانا با اشاره به محبوبیت روز افزون سپاه در میان مردم گفت: امیدواریم که این بار مددجویان بهزیستی طعم شیرین خانه دار شدن را از دست فرزندان محبوب و سخت کوش این سرزمین که این روز‌ها با فشار آمریکایی‌ها محبوب‌تر نیز شده اند، بچشند و تلاش‌های همه ما مورد قبول خداوند و شادی قلب امام زمان (عج) باشد و لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری بنشاند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۹:۵۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
پدرم ولی داد صوری زهی تحت پوشش بهزیستی ساکن زاهدان اجاره نشین دیگر توان پرداخت اجاره را نداریم از شما خواهش مندم دراین طرح بزرگ ماارا سهیم بدارید با تشکر از نیروی سپاه و بهزیستی
Iran (Islamic Republic of)
صفیه
۱۹:۳۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام پدرم تحت پوشش بهزیستی از سیستان بلوچستان زاهدان هستم خداخیرتون بده ما اجاره نشین هستیم پدرم بیمارستان بستری هست مادر و خواهر کوچکم بدون سرپرست تو این شهر باکرایه ها ی بالا داریم به سختی زندگی میکنیم الان هم صاحبخانه بما گفته خونشو تخلیه کنیم هیچ جایی رو نداریم بریم پول ودیعه واجاره بیش ازحد قیمتشون بالاست توان پرداخت را نداریم وبیچاره آواره میشم دوتا دختر جوان بی سرپناه پدر وما در مریض تورو خدا به ما کمک کنید واز این اجاره نشینی نجاتمون بدین خدا نیروی سپاه را حفظ کند در پناه خدا باشید
آخرین اخبار