معاون اداره کل دامپزشکی استان تهران خبر داد؛

مشکلی در تامین واکسن دام‌های دشت لار نداریم

بابایی گفت: خوشبختانه برای تامین واکسن‌ دام های دشت‌لار مشکلی نداریم و واکسن‌ها با زمان‌بندی‌های خاص خود در ۶ نوبت ۴۵ روزه تا دو ماهه در اختیار دامداران قرار خواهد گرفت.

مشکلی در تامین واکسن دام‌های دشت لار نداریمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بابایی معاون اداره کل دامپزشکی استان تهران در جلسه ستاد کوچ استان تهران اظهار کرد: طرح واکسیناسیون دام های دشت لار یکی از طرح‌های مهم استان تهران است که در حال اجراست.

وی افزود: فارغ از استان تهران این طرح می‌تواند یک طرح ملی هم محسوب شود چرا که عشایر از استان‌های سمنان و مازندران نیز به دشت لار می‌آیند به همین دلیل با ما با دامپزشکی کشور هماهنگی‌هایی برای واکسیناسیون دام‌ها صورت گرفته است.

بابایی گفت: با هماهنگی‌هایی که با دامپزشکی کشور صورت گرفته است واکسن‌ها در موعد مقرر در اختیار دامداران قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: بر اساس آمار هر ساله حدود یک میلیون واکسیناسیون به دام ها تزریق و واکسن‌های متعددی در زمان و مکان‌های به دام ها تزریق می‌شود.

معاون اداره کل دامپزشکی استان تهران تصریح کرد: تامین واکسن‌ها را به هر نحوی باید انجام شود که بر همین اساس پیش بینی‌هایی را برای این موضوع داشته ایم که امیدواریم برای تهیه واکسن‌ها مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: خوشبختانه برای تامین واکسن‌های دشت‌لار مشکلی نداریم و واکسن‌ها با زمان‌بندی‌های خاص خود در ۶ نوبت ۴۵ روزه تا دو ماهه در اختیار دامداران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار