دستگاه‌های اجرایی مانعی برای سرمایه گذاری ایجاد نکنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به راهکار‌های تعریف شده برای جذب سرمایه‌گذار بر لزوم اصلاح فرآیند‌های صدور مجوز در این زمینه تاکید کرد.

دستگاه‌های اجرایی مانعی برای سرمایه گذاری ایجاد نکنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در خصوص اقدامات صورت گرفته در استان کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاری به عنوان یکی از راهکار‌های اساسی در افزایش رونق اقتصادی استان و همچنین بحث اشتغال، اظهار داشت: امسال راهکار‌هایی برای تسریع و جذب سرمایه‌گذاری در استان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی بر ارائه مشوق به سرمایه گذاران و حمایت از آن‌ها در کنار تسهیل کار‌ها به عنوان مهمترین مؤلفه‌های جذب سرمایه گذاران تاکید کرد.

این مسئول افزود: بحث دیگر بحث اصلاح فرایند‌های صدور مجوز‌ها است که امیدوار هستیم با اصلاحاتی که در رویه انجام کار صورت می‌دهیم، سرمایه‌گذار پس از ورود به استان و تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در استان، با یک فضای مناسب اداری روبرو شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در پایان خطاب به همه دستگاه‌های اجرایی خواستار همکاری در این زمینه شد تا هیچ مانعی برای سرمایه گذاری در استان کرمانشاه به وجود نیاید.

انتهای  پیام/ز

اصلاح فرایند‌های صدور مجوز‌ها برای جذب سرمایه گذار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار