توزیع بیش از دو هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگاور از توزیع ۵۶۲ سبدغذایی و بیش از دو هزار پرس غذای گرم در میان خانوار‌های نیازمند کنگاوری خبر داد

توزیع بیش از دو هزار پرس غذای گرم میان نیازمندانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رئیس کمیته امداد شهرستان کنگاور با اشاره به  توزیع ۵۶۲ سبدغذایی و بیش از دو هزار پرس غذای گرم در میان خانوار‌های نیازمند کنگاوری گفت:  سبد‌ها و غذا‌های گرم از سوی خیران مراکز نیکوکاری شهرستان کنگاور اهدا و بین نیازمندان توزیع شده است.

 مجتبی کابلی، رئیس کمیته امداد شهرستان کنگاور گفت:  به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ۵۶۲ سبد موادغذایی و دو هزار و ۳۴ پرس غذای گرم در میان نیازمندان کنگاوری توزیع شده است.

کابلی با بیان اینکه این سبد‌ها شامل مواد غذایی همچون رب، روغن، ماکارونی، برنج و.. بوده، بیان  کرد: این سبد‌ها و غذا‌های گرم از سوی خیران مراکز نیکوکاری شهرستان کنگاور به نیازمندان از پیش شناسایی شده اهدا شده است.

به گفته کابلی خیران نیکوکار ۳۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان برای تهیه غذای گرم و حدود ۱۳ میلیون تومان به منظور تامین سبدغذایی مورد نیاز این خانوار‌های مددجو اهدا کرده اند.

شایسته ذکر است، هم اکنون دو مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) و فاطمیه (س) در شهرستان کنگاور فعالیت دارند که خیران این مرکز همواره کمک‌های قابل توجهی به نیازمندان اهدا می‌کنند.

انتهای  پیام/ز


توزیع ۵۶۲ سبدغذایی با کمک خیرین

برچسب ها: کمیته امداد ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.