تلاش رهبر مخالفان ونزوئلا برای مذاکره با مادورو بعد از شکست کودتا

خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا بعد از شکست در کودتای نظامی علیه دولت این کشور اکنون برای مذاکره با نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا تلاش می‌کند.

تلاش رهبر مخالفان ونزوئلا برای مذاکره با مادورو بعد از شکست کودتابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نیویورک‌تایمز، خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا بعد از شکست در کودتای نظامی علیه دولت این کشور اکنون برای مذاکره با نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا تلاش می‌کند.

در حال حاضر بسیاری از افرادی که آن روز در کنار او ایستاده بودند و بسیاری از قانونگذاران حامی او یا دستگیر شده‌اند و یا پناهنده سفارت‌های خارجی شده‌اند.

نیویورک‌تایمز نوشته گوایدو که اکنون تضعیف شده مجبور شده مذاکره با مادورو را بررسی کند.

او که قبلاً هر گونه پیشنهاد مصالحه و گفتگو با دولت مادورو را رد می‌کرد اکنون نمایندگانی را به نروژ فرستاده تا با نمایندگان دولت مادورو وارد مذاکره شوند.

تغییر موضع گوایدو نقطه عطف مهمی در تحولات اخیر ونزوئلا محسوب می‌شود. گوایدو بعد از چراغ سبز آمریکا و به تحریک مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا چند ماه پیش خودش را رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا اعلام کرد.

گوایدو در مصاحبه با نیویورک‌تایمز اعتراف کرده ظرفیت مخالفان دولت ونزوئلا برای فعالیت آسیب دیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
دیدی نیکلاس مادو روی عزیز: وقتی ارباب یک خائن به مملکت نمی تواند هیچ غلطی بکند دنباله و آویزان این ارباب هم نمی تواند هیچ غلطی بکند و این محصول اتحاد دولت و مردم و ارتش بود که همگی دست در دست همدیگر با اتحاد توطئه های دشمنان ونزوئلا را نقش بر آب کردند................................
آخرین اخبار