محمودی: من سر بازیکنان خودم داد زدم نه کمک داور

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: من سر بازیکنانم داد زدم و گفتم که از زمین بیرون بیایند، اما هیچ اهانتی به کمک داور نکردم.

محمودی: من سر بازیکنان خودم داد زدم نه کمک داور

بیان محمودی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص حکم جدید کمیته انضباطی در ارتباط با اهانت او به کمک داور بازی ورزشگاه فولاد شهر در گفتگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: آن شب در بازی فولاد شهر همه درگیر بودند و من هم سر بازیکنانم داد زدم که از زمین بازی بیرون بیایند تا دعوا و درگیری بیشتر ادامه پیدا نکند، اما به  کمک داور هیچ چیزی نگفتم چه برسد به اینکه بخواهم به او  اهانت و بی احترامی کنم.

او تصریح کرد: رفتار من برای کمیته انضباطی به اشتباه تعبیر شده است و اکنون نمی‌دانم که چه چیزی را باید بگویم، زیرا از اتفاقات اخیر بسیار شوک هستم و امیدوارم حق با کمیته انضباطی باشد در صورتی که می‌دانم این طور نیست.

او افزود: متاسفانه در بازی فردا مقابل سپاهان اصفهان چهار بازیکن اصلی تیم را با خود به همراه نداریم، سه بازیکن محروم هستند و یکی از بازیکنانمان نیز رباط صلیبی پاره کرده است به همین خاطر مجبور شدم از بازیکنان آکادمی ذوب آهن استفاده کنم شاید آن‌ها بتوانند جای بازیکنان اصلی تیم را تاحدی پر کنند.


بیشتر بخونید:

جهان نجاتی: تیم ذوب آهن بود که درگیری را شروع کرد

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند


انتهای پیام/

درگیری در فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار