ناظمی: بازیکنان خاطی در لیگ بانوان تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت شدند

مسئول برگزاری مسابقات لیگ فوتبال بانوان گفت: بازیکنان خاطی در دیدار تیم های شهرداری سیرجان و ذوب آهن اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت شدند.

ناظمی: بازیکنان خاطی در لیگ بانوان تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت شدندگلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات لیگ فوتبال بانوان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد درگیری که بین بازیکنان شهرداری سیرجان و ذوب آهن اصفهان به وجود آمده بود گفت: اتفاقی که در بازی لیگ فوتبال بانوان کشورمان رخ داد من را واقعا شوکه کرد، چون پیش از این تا به حال چنین اتفاقی را تجربه نکرده بودیم. شاید اعتراضات بسیار خفیف وجود داشت، اما اینگونه بخواهند با یکدیگر درگیر شوند نبوده است.

بازیکنان خاطی تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت شدند

او در مورد رای موقت صادر شده برای بازیکنان خاطی گفت: گزارش داور و ناظر بازی که به ما رسید متوجه شدیم این درگیری با آن شدتی که اخبارش منتشر شده بود و آن را نزاع دست جمعی عنوان کردند نبوده است. ۴ بازیکن با یکدیگر درگیر شده بودند و امروز رای موقت آن‌ها صادر شد و بعد از دفاعیات باشگاه‌ها رای قطعی آن صادر خواهد شد. طبق رای صادره بازیکنانی که با یکدیگر درگیر شدند تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت هستند.

حساسیت بازی‌ها در هفته‌های پایانی بالا می‌رود

ناظمی در مورد دلیل این درگیری گفت: وقتی به انتهای فصل نزدیک می‌شویم تیم‌ها می‌خواهند جایگاه خود را بالاتر ببرند و حساسیت بازی‌ها بالا می‌رود. البته این موضوع دلیل قانع کننده‌ای نیست. چیزی که در گزارش بازی آمده است بازیکن تیم سیرجان در حال تعویض و خروج از زمین بوده است که بازیکن ذوب آهن اعتقاد داشته او در حال اتلاف وقت است و این بازیکن را هل می‌دهد. وقتی که این بازیکن از روی زمین بلند می‌شود و درگیری بین این ۲ بازیکن آغاز می‌شود و ادامه داد می‌شود.

در فوتبال آقایان هیچوقت چنین اتفاقی نمی‌افتد

او ادامه داد: در فوتبال آقایان هیچوقت چنین اتفاقی نمی‌افتد، چون قوانین سفت و سختی در این زمینه وجود دارد. در مورد این دیدار نیز رای‌های نهایی اعلام خواهد شد و مطمئن باشید برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور داشت

ناظمی در پاسخ به این سوال که آیا نیرو‌های امنیتی در ورزشگاه حضور داشتند یا خیر گفت: نمایندگان نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور داشتند و مشکلی از این بابت نداشتیم. شاید پیش از این هیچگاه فکر نمی‌کردیم در بازی‌های بانوان به نیروی انتظامی نیاز باشد، چون چنین اتفاقاتی اصلا در بازی‌های بانوان رخ نمی‌داد.

هفته‌ی آینده رای نهایی صادر خواهد شد

او در مورد زمان صدور رای نهایی گفت: برای صدور رای نهایی بازیکنان و افرادی که در این درگیری نقش داشتند به کمیته انضباطی فرا خوانده خواهند شد و بعد از اینکه دفاعیاتشان را ارائه دادند نهایتا تا هفته دیگر رای قطعی صدر خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

واکنش سرمربی ذوب آهن به جنجال‌های بازی فوتبال بانوان

خشونت فوتبال به بانوان هم رسید/ مشت و لگد به سبک مبارزات خیابانی! +فیلم


انتهای پیام/

صحبت های ناظمی در مورد درگیری در لیگ فوتبال بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار