سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: تکلیف قهرمانی ما در لیگ بانوان هنوز مشخص نشده است، اما وقفه‌هایی که در لیگ به وجود آمد، کار را برایز ما دشوار کرد.

جعفری: وقفه‌های ایجاد شده در لیگ به ضرر تیم ما شد

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با اینکه با اختلاف زیادی در صدر جدول لیگ قرار داریم، اما هنوز تکلیف قهرمانی ما قطعی نشده است و بازی‌های سخت زیادی پیش رو داریم، اعزام تیم ملی و وقفه‌ای که در لیگ ایجاد شد همه به ضرر تیم ما بود، چون ما با برنامه مشخصی کار می‌کردیم و با این وقفه ۲ -۳ هفته‌ای تیم ما از جریان بازی‌ها خارج شد، اما الان رفته رفته داریم توانمان را به دست می‌آوریم.

در بازی مقابل ملوان بندرانزلی میزبان هستیم

او تصریح کرد: فردا با آذرخش تهران بازی می‌کنیم و به نسبت بازی راحتی پیش رو داریم، اما تا پایان لیگ سه بازی سخت با ملوان بندرانزلی، راه یاب ملل مریوان و ذوب آهن داریم که فقط در بازی مقابل ملوان ما میزبان هستیم.

قنبری از نظر اخلاق هم فوق العاده است

جعفری افزود: زهرا قنبری بازیکن تیم ما تا به اینجای کار با ۳۹ گل خانم گل لیگ است، او نه تنها در بازی بلکه در اخلاق نیز بی نظیر است و کسب موفقیت خانم گلی لیگ حق اوست، چون در تمام بازی‌ها برای تیم ما گل زده است.

سرمربی تیم شهرداری بم ادامه داد: خدا را شکر در بحث مسائل مالی هیچ بدقولی نسبت به تیم ما صورت نگرفته است، اما مانند سایر تیم‌ها مشکلات مالی هم داشتیم که با تمام تلاش نخواستیم این موضوع به بازیکنان نفوذ کند و کار آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.


بیشتر بخوانید:

جهان نجاتی: تیم ذوب آهن بود که درگیری را شروع کرد

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار