رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خبر داد؛

رایزنی مجلس با سازمان امور اداری برای اعمال افزایش حقوق دانشجو معلمان

حاجی بابایی از رایزنی با امور اداری و دیوان محاسبات برای اعمال افزایش حقوق دانشجومعلمان خبر داد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز با جناب آقای دکتر انصاری معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری واستخدامی و جناب پورمحمدی قائم مقام سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دکتر عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور تلفنی صحبت کردم؛ ایشان هم مثل من معتقد بودند که حداقل حقوق یعنی،۱۵/۶۳۰/۰۰۰ ریال حقوق دانشجو معلمان است.


وی افزود: وزارت آموزش وپرورش اعلام کرده بود، افزایش حقوق مصوبه مجلس به دانشجو معلمان تعلق نمی‌گیرد، با ارائه ادله قانونی برای وزیر و معاون پشتیبانی ایشان، مجاب و مقرر شد نامه‌ای را برای کسب تکلیف به آقای انصاری بنویسند.


حاجی بابایی ادامه داد: این مذاکره تلفنی با دکتر انصاری و دکتر پورمحمدی و دکتر عادل آذر برای تسریع در دریافت پاسخ نامه آموزش وپرورش بود که ایشان برای ابلاغ مصوبه به آموزش وپرورش قول مساعد برای پیگیری ابلاغ واجرای مصوبه را دادند؛ این مصوبه برای معلمان ماده ۲۸ نیز اجرایی می‌شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم صدور احکام دانشجو معلمان و معلمان مشمول ماده ۲۸ در اسرع وقت صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار