اجرای طرح توسعه ورزش فرهنگیان با اولویت زنان فرهنگی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح توسعه ورزش فرهنگیان با اولویت زنان فرهنگی در سطح نواحی، مناطق و شهرستان‌های ۲۴ گانه استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سلمان محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : به منظور دست‌یابی به اهداف سند تحول بنیادین و بر اساس آیین‌نامه توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت در قالب برنامه ملی ارتقای تندرستی و نشاط زنان و دختران، مسابقات ورزشی در تمام مناطق ۲۴ گانه استان کرمانشاه با شرکت کادر آموزشی و اداری برگزار شد.

وی گفت : توسعه و تقویت جسمی، روحی و روانی فرهنگیان به ویژه زنان فرهنگی، افزایش نشاط، شادابی و ارتقای سطح کیفیت و سبک زندگی سالم و فعال و ترویج فرهنگ ورزشی به منظور توسعه شاخص‌های سلامت فرهنگیان از اهداف این برنامه است.

محمدی ادامه داد: تأکید بر افزایش کمی و کیفی فعالیت ورزشی، بهره‌مندی از ظرفیت بالای محیط‌های ورزشی، ایجاد فرصت برای مشارکت همکاران و رفع بی‌عدالتی‌های جنسیتی، توجه به تحکیم بنیان خانواده و سلامت مادران از جمله اصول و سیاست‌های حاکم بر این برنامه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: در راستای اجرای طرح توسعه ورزش فرهنگیان با اولویت زنان فرهنگی در استان کرمانشاه بیش از ۱۵۰۰ نفر از همکاران آموزشی و ادارای در دو بخش ورزش همگانی و رقابتی شرکت کردند.

محمدی افزود: انجام تست سلامت فرهنگیان، مشاوره ورزشی توسط کارشناسان و متخصصان ورزشی، برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های ورزشی برای ارتقای سلامت و سبک زندگی سالم فرهنگیان به ویژه زنان فرهنگی از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای اجرای این طرح در استان است .

 

 

انتهای پیام/د

دست‌یابی به اهداف سند تحول بنیادین

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار