انعقاد تفاهم نامه همکاری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مدیرکل آموزش و پرورش

جلسه مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مدیرکل آموزش و پرورش در خصوص اهمیت دوره پیش دبستانی و انعقاد تفاهم نامه همکاری برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : شخصیت انسان‌ها از دوران کودکی شکل می‌گیرد و این دوره تاثیر بسیار زیادی بر تحولات فردی و اجتماعی دارد و حائز اهمیت است که توجه بیشتری به کودکان شود.

وی گفت : جایگاه علمی و شخصیتی افراد مدیون معلمان دلسوزی است که هرآنچه داشتند را در سبد اخلاص برای دانش آموزان خود گذاشتنه اند تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشم.

رضوان مدنی افزود : بهزیستی وظیفه خود می‌داند که در تولید محتوای آموزشی همگام با آموزش و پرورش قدم بردارد و در موفقیت‌های ایجاد شده سهیم باشد.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : این نیاز اساسی فرزندان ما است که قبل از ورود به مدرسه، دوره پیش دبستانی را برای رشد شخصیت فکری خود بگذرانند و انعقاد تفاهم نامه بین بهزیستی و آموزش و پرورش در خصوص هم اندیشی محتوای آموزشی می‌تواند تحول عظیمی در سند بنیادین آموزش ایجاد کند.

وی گفت : موفقیت‌های به دست آمده در زمینه،‌های مختلف در کشور را مدیون شهدایی هستیم که با فداکردن جان خویش برای آبادانی این مملکت تلاش داشتند.

یزدان پناه افزود : امروزه در گام دوم انقلاب مسیر دیگری را طی می‌کنیم و باید خارج از هرگونه تفکر در کنارهم باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

شخصیت انسان‌ها از دوران کودکی شکل می‌گیرد

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار