معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : تمام فعالیت‌های سازمان بهزیستی در ایجاد اشتغال نیازمند دو مقوله آموزش و بازاریابی است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در نشست توسعه کارآفرینی جامعه هدف بهزیستی گفت : تمام فعالیت‌های سازمان بهزیستی در ایجاد اشتغال نیازمند دو مقوله آموزش و بازاریابی است و از جمله نقاط قوت مراکز تحت نظارت حوزه اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای که مورد استقبال قرار گرفته است.

صفدرمظفری مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت : باید فرهنگ سازی‌های لازم در خصوص ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان انجام بگیرد.

سپیده دم نماینده بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون در نشست توسعه کارآفرینی جامعه هدف بهزیستی گفت: محصولات تولید شده توسط مددجویان بازار محور نیست و باید با نیاز جامعه برای فروش تناسب داشته باشد.

وی بیان داشت: نباید فکر کنیم که اشتغال پایدار از سرمایه گذاری‌های کلان به وجود می‌آید، بلکه صنایع کوچک کلید قفل زنگ زده بیکاری در استان است و امروزه باید برای عملیاتی کردن ایده‌ها گام برداشت.

زنگنه مدیر دفاتر تسهیل گری نیز در این نشست از وجود ۱۰ دفتر تسهیلگری هر کدام با ۶ نیروی فعال خبر داد که برای ایجاد اشتغال در محلات فضا‌های لازم را ایجاد کرده اند و برای زنان سرپرست خانوار نیز اشتغال زایی صورت گرفته است.

به گفته این مسئول، محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی از طریق دفاتر تسهیل گری قابل فروش است و هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم.

مدیرمرکز اشتغال زایی دانشگاه رازی کرمانشاه نیز از آمادگی و ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۸ هزار تن از مددجویان نهاد‌های حمایتی خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

از نقاط قوت مراکز تحت نظارت حوزه اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.