سردار فدوی:

دشمنی با ایران نسبت به گذشته گسترده‌تر و پیچیده‌تر شده است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رزمندگان اسلام توانستند بر خلاف تصورات مادی بر دشمن غلبه کرده و خرمشهر را فتح کنند.

دشمنان موفق نشدند در مقابل ما کاری از پیش ببرندبه گزارش  خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم شکر گذاری و نثار تاج گل که در حرم امام خمینی برگزار شد، با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس وحدت کلمه تجلی بخش تمام صحنه‌ها بود، گفت: در طول دفاع مقدس در حالی که ابزار دنیایی و مادی برای ما فراهم نبود توانستیم با وحدت و اتکا به خداوند بر مستکبرین عالم که علیه انقلاب اسلامی بسیج شده بودند، پبروز شویم البته این هم همان وعده‌ای بود که خداوند داده بود.
 
وی افزود: مستکبرین عالم در طول هشت سال دفاع مقدس و  به ویژه  در چند سال اخیر که جنگ‌هایی را در منطقه ایجاد کردند نتوانستند بر خلاف وعده خداوند که همان طرفداری از جبهه حق است، عمل کنند.
 
سردار فدوی با اشاره به نقش تاثیرگذار ایران در سوریه تصریح کرد: مستکبرین عالم تمام ظرفیت‌های خود را در سوریه بکار گرفتند تا دولت دیگری در این کشور تشکیل شود، اما به اعتراف خودشان نتوانستند محقق شوند، چون ایران نخواست.
 
وی افزود: بیش از این نیم قرن که از شروع نهضت امام خمینی می‌گذرد علی رغم آنکه تمام آمار و ارقام مادی نسبت به امکانات ایران اسلامی بیشتر بوده، اما صاحبان این آمار و ارقام مادی هیچ گاه نتواتستند بر ما پیروز شوند به دلیل آنکه ما معتقد به وعده‌های الهی هستیم.
 
جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: مردم ما خیلی از توطئه‌های دشمنان را  متوجه نمی‌شوند، چون بنا بر وعده خداوند به سرانجام نمی‌رسند.
 
وی درباره آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: یکی از تجلی‌های الهی در آزادسازی خرمشهر نمایان شد، زیرا به لحاظ مادی رزمندگان ما نمی‌توانستند خرمشهر را آزاد کنند، اما  رزمندگان اسلام با توسل به خداوند و وحدت کلمه، توانستند بر خلاف تصورات مادی بر دشمن غلبه کرده و پیروز شوند البته از این تجلی‌های الهی در طول انقلاب اسلامی بسیار وجود دارد.
 
سردار فدوی با اشاره به تشدید دشمنی های علیه ایران تاکید کرد: دشمنی با ایران اسلامی نسبت به گذشته گسترده‌تر و پیچیده‌تر شده چرا که در گذشته دشمنی‌ها عیان بود و با اسلحه مقابل ما می‌جنگیدند، اما اکنون با استفاده از رسانه و شبکه‌های اجتماعی، جنگ خود را به خانه‌های ما آورده است؛ با این حال در این شرایط باز هم در برابر ما منفعل هستند.
 
وی ادامه داد: بعضی‌ها انفعال دشمن را نمی‌فهمند. وزیر دفاع وقت آمریکا عنوان کرد که ما با همپیمانان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای خود به دنبال این هستیم که توانایی بازدارنده در برابر ایران ایجاد کنیم. اما اکنون نه تنها در منطقه بلکه در سایر کشور‌های اسلامی نیز به برکت انقلاب اسلامی نتوانستند کاری از پیش ببرند و این کشورها هم روش ما را در مقابل آنها در پیش گرفتند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه دشمن را برای انجام هر اقدامی علیه ایران ناتوان دانست و عنوان کرد: دشمنان این انقلاب وقتی مطمئن شدند نمی‌توانند از نظر نظامی کاری علیه ایران انجام دهند تصمیم گرفتند به زعم خودشان باهدف تضعیف جبهه مقاومت، حزب الله لبنان، گروه‌های فلسطینی، یمنی‌ها و سوری‌ها را با شکست مواجه سازند، اما موفق نشدند تا این مسیر را هم به پایان برسانند و شکست خوردند.

وی افزود: کشور‌های ضعیف منطقه در یمن نتواستند با دارابودن تمامی تجهیزات و سلاح‌های نظامی پیشرفته بر مردم یمن پیروز شوند. نکته جالب در اینجاست که از جنگ جهانی دوم تاکنون حدود ۵۰ کشتی جنگی مورد اثابت موشک قرار گرفته که از این تعداد ۱۸ فروند از سوی یمنی ها منهدم شده است.

سردار فدوی در ادامه با بیان اینکه در دفاع مقدس ۲۰۰ هزار شهید دادیم، افزود: وقتی بر پایه قرآن عمل کنیم سخت‌ترین کار‌ها که همان دادن جان باشد، سخت نخواهد بود پس وقتی سخت‌ترین کار‌ها را می‌توانیم انجام دهیم اما به شرط آنکه برپایه قرآن عمل کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: مردم ما چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتند و چند ماه هم از آن می‌گذرد در حالی که می‌گفتند مردم ایران جشن ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، چون آن‌ها هنوز نمی‌دانند با ۲۰۰ هزار شهیدی که تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده، نشان دادیم در هر صحنه‌ای حتی در صحنه جان دادن برای اسلام باشد، حاضر خواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سپاه ، سردار فدوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار