عرب: چرا باید با سیدجلال حسینی درگیر شوم؟ / تمام اخبار نقل و انتقالاتی درباره پرسپولیس کذب است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبر درگیری‌اش با سید جلال حسینی واکنش نشان داد.

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خبر درگیری اش با سید جلال حسینی در محل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چرا باید با سید جلال حسینی درگیر شوم؟ خواهش می‌کنم به شایعاتی که پیش از بازی با سپاهان مطرح می‌شود توجه نکنید. نه تنها با بازیکنان اختلاف نداریم بلکه با هم برای رسیدن به قهرمانی تعامل خوب و سازنده‌ای داریم.

عرب: چرا باید با سیدجلال حسینی درگیر شوم؟ / تمام اخبار نقل و انتقالاتی درباره پرسپولیس کذب است

عرب در پایان تصریح کرد: تمام اخباری که درباره نقل و انتقالات و روابط باشگاه با بازیکنان منتشر می‌شود، کذب است و ما در حال حاضر با بازیکنانمان قرارداد داریم و با هیچ یک از آن‌ها مشکلی نداریم. با تمام نفرات پرسپولیس تعامل بسیار خوبی داریم و اکنون هم تمام تمرکزمان قهرمانی در جام حذفی است.

او ادامه داد: تمام اخبار درباره جدایی بازیکنان، نقل و انتقالات و این مسائل را تکذیب می‌کنیم. فقط اخباری که از طریق سایت رسمی باشگاه منتشر می‌شود، مورد تائید است و سایر اخبار مورد تائید ما نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره خبر محرومیت ۳ جلسه‌ای بیرانوند به صورت تعلیقی بیان کرد: کمیته اخلاق دستور موقتی برای بیرانوند صادر کرده بود که این دستور را فعلا لغو کردیم تا بیرانوند در دیدار با سپاهان بازی کند. پس از آن به مسائل دیگر می‌پردازیم.


بیشتر بخوانید: عرب: نتیجه پرونده سوپرجام در CAS خرداد اعلام می‌شود/ نامه‌ای برای منع اردو‌های خارجی دریافت نکردیم


انتهای پیام/

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به خبر درگیری‌اش با حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار