عرب: نتیجه پرونده سوپرجام در CAS خرداد اعلام می‌شود/ نامه‌ای برای منع اردو‌های خارجی دریافت نکردیم/ موضوع نقل و انتقالات را پس از جام حذفی پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب، مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل السد قطر و تقدیر از ژاوی بیان کرد: برد خوبی کسب کردیم، اما متأسفانه نتوانستیم به دور حذفی صعود کنیم. شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. روحیه تیم برای جام حذفی بالا بود و بازیکنان شب بانشاطی برای هواداران ایجاد کردند و همچنین تقدیر از ژاوی نیز صحنه‌های جالب، شیرین و به یادماندنی را رقم زد.

نتیجه پرونده سوپرجام در CAS خرداد اعلام می شود

او درباره پرونده سوپرجام در CAS گفت: ابتدا باید بگویم از من سوال کردند که فکر می‌کنید که نتیجه این پرونده چگونه است که من هم گفتم با لایحه‌ای که پرسپولیس و سازمان لیگ ارائه کرده، شواهد نشان می‌دهد که رأی باید به سود ما صادر شود. با این حال کسی از این رأی خبر ندارد. نتیجه اعلام حکم این پرونده را یک ماه عقب انداختند و فکر می‌کنم نتیجه خرداد ماه اعلام شود.

عرب: نتیجه پرونده سوپرجام در CAS خرداد اعلام می‌شود/ نامه‌ای برای منع اردو‌های خارجی دریافت نکردیم/ موضوع نقل و انتقالات را پس از جام حذفی پیگیری می‌کنیم

باید تدابیر جدی اندیشیده شود تا مقابل سپاهان مشکلی بوجود نیاید

عرب در مورد دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در رقابت‌های جام حذفی و حواشی احتمالی آن اظهار کرد: در یک کشور زندگی می‌کنیم و استان‌ها برای ما فرقی ندارند. همه هواداران فهیم هستند و مسئولان تلاش می‌کنند تا شاهد یک بازی خوب در فضایی آرام باشیم. باید تدابیر جدی اندیشیده شود تا مشکلی بوجود نیاید. ما برای برگزاری آرام و بدون حاشیه بازی اعلام آمادگی کردیم و کار‌های زیادی انجام شده و باید برای بازی خوب تلاش کنیم تا فوتبال محل حاشیه نباشد. باید چارچوب‌ها را رعایت کنیم، تابع مقررات باشیم و به حواشی دامن نزنیم.

هوداران واقعی پرسپولیس شریف هستند و خیلی هم به دنبال نتیجه نیستند

مدیرعامل پرسپولیس درباره صحبت‌هایش در خصوص نقش فضای مجازی در افزایش قیمت برخی بازیکنان خاطرنشان کرد: پس از اینکه اتفاقات را رصد کردم، دیدم این همه فشاری که در یک مقطع به باشگاه مبنی بر جذب یا عدم جذب یک بازیکن وارد می‌شود، طبیعی نیست. در باشگاه داری با مشکلات و موانع قانونی مواجه هستیم که دیده نمی‌شود. هواداران واقعی پرسپولیس شریف هستند و خیلی هم به دنبال نتیجه نیستند. آن‌ها دوست دارند پرسپولیس پاک، قوی و در حد نام خود باشد.

عرب: نتیجه پرونده سوپرجام در CAS خرداد اعلام می‌شود/ نامه‌ای برای منع اردو‌های خارجی دریافت نکردیم/ موضوع نقل و انتقالات را پس از جام حذفی پیگیری می‌کنیم

برخی اتفاقات از سر دلسوزی برای پرسپولیس نیست

وی ادامه داد: برخی اتفاقات از سر دلسوزی برای پرسپولیس نیست. امیدوارم کانال‌های فضا‌های مجازی که فوتبال پاک را ترویج می‌کنند، بمانند و با قدرت به کار خود ادامه دهند و همچنین کانال‌هایی هم که به دنبال سوءاستفاده هستند، در مسیر درستی قرار بگیرند.

ما از هیچ مرجع رسمی از جمله سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان، بخشنامه و موضع رسمی برای منع برگزاری اردو‌های خارجی دریافت نکرده‌ایم

عرب در مورد اینکه باشگاه‌ها نباید به اردو‌های خارجی بروند، بیان کرد: ما تنها به نامه‌ای که ابلاغ می‌شود توجه می‌کنیم. ممکن است برداشت‌های مختلفی از مصاحبه شود. ما از هیچ مرجع رسمی از جمله سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان، بخشنامه و موضع رسمی برای منع برگزاری اردو‌های خارجی دریافت نکرده‌ایم. اگر این اتفاق رخ دهد، شامل حال اردو‌هایی که هزینه‌ها را اسپانسر پرداخت می‌کند، نباید بشود و نخواهد شد. باید توجه ویژه‌ای به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شود و ما باید با آمادگی کامل و در رقابت‌ها شرکت کنیم.

پس از دیدار جام حذفی وارد موضوعات مربوط به نقل و انتقالات شویم

مدیرعامل پرسپولیس درمورد پیشنهاد علیرضا بیرانوند از باشگاه‌های خارجی گفت: در جلسه‌ای که روز شنبه با برانکو داشتیم، او گفت که پس از دیدار جام حذفی وارد موضوعات مربوط به نقل و انتقالات شویم که باشگاه پذیرفت. ما ۲۶ بازیکن داریم که با باشگاه قرارداد دارند. برانکو گفت اگر بازیکنان پیشنهاد خارجی دارند، به باشگاه ارائه کنند تا حقی از آن‌ها ضایع نشود. منتظریم اگر باشگاهی برای هر بازیکن پیشنهادی دارد، ارائه کند و این موضوع فعلاً در باشگاه مطرح نیست.

عرب: نتیجه پرونده سوپرجام در CAS خرداد اعلام می‌شود/ نامه‌ای برای منع اردو‌های خارجی دریافت نکردیم/ موضوع نقل و انتقالات را پس از جام حذفی پیگیری می‌کنیم

در وزارت ورزش و جوانان و باشگاه پرسپولیس، اراده واگذاری وجود دارد

عرب درباره بحث خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: در وزارت ورزش و جوانان و باشگاه پرسپولیس، اراده واگذاری وجود دارد و وزارت ورزش اصرار به واگذاری ۲ باشگاه دارد. امروز عصر یک جلسه هم برگزار خواهیم کرد و همچنین چند جلسه با سازمان خصوصی‌سازی داشتیم و هر چه که مراجع به آن در راستای واگذاری باشگاه پرسپولیس نیاز داشتند، باشگاه ارائه کرده است.

باشگاه داری دولتی با بن بست مواجه شده است

وی در پایان گفت: سازمان خصوصی‌سازی شرکت‌هایی را واگذار کرده که قیمت‌های بالاتری داشت و مشکلی ایجاد نشد. حساسیت‌هایی روی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد، اما باید روزی این اتفاق بیفتد. باشگاه داری دولتی با بن بست مواجه شده و من این موضوع را با پوست و گوشت لمس می‌کنم. برای تمام حرف‌هایم سند دارم و معتقدم امکان ندارد با این وضعیت ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند مصدوم شد

مصلح: امیدواریم قهرمان جام حذفی شویم

عالیشاه: بازی خوبی مقابل السد به نمایش گذاشتیم/ در پرسپولیس می‌مانم

ترابی: اشتباهات داوری سهم بزرگی در حذف پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشت


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل پرسپولیس درباره پرسپولیس و دیدار با سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار