دستیاران سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران مشخص شدند

رسانه‌های بلژیکی اسامی دستیاران سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان را منتشر کردند.

دستیاران ویلموتس مشخص شدندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت روزنامه فرانسوی زبان دی اچ نت (لا درنیه ائور) بلژیک با انتشار خبری دستیاران مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را معرفی کرد.

به گزارش این روزنامه مانو فریرا به عنوان دستیار اول و هرمان دلاندشیر بلژیکی نیز به عنوان آنالیزور ویدئویی سرمربی پیشین تیم ملی بلژیک ایفای نقش خواهند کرد.
مارک ویلموتس مربی جدید ایران است

پس از مذاکرات طولانی در تهران، دو طرف گفتگو‌ها را روز سه شنبه و چهارشنبه در بروکسل ادامه دادند. ویلموتس با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، به توافق رسید. به این ترتیب او جایگزین کارلوس کی‌روشی شد که پس از حذف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا این کشور را ترک کرد.

مربی سابق بلژیک به تنهایی برای رساندن ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ تلاش نخواهد کرد. براساس اطلاعات ما، مانو فررا از جمله اعضای کادرفنی ویلموتس خواهد بود. همچنین هرمان دو لانتشیر دستیار دیگرش خواهد بود. این چهره اهل خنت که پیش‌تر ویدیو آنالیزور بود، در تیم ملی بلژیک نیز دستیار ویلموتس بود.

این در حالی است که سایت فوتبال نیوز بلژیک نیز با اشاره به قرارداد ۱.۳ میلیون یورویی ویلموتس با ایران تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به نقل از روزنامه هت نیوبلاد از مانو فررا، تیری فریانس و لاندشییر به عنوان اعضای کادرفنی ویلموتس در ایران نام برده است.


بیشتر بخوانید: تاج برای امضای قرارداد با ویلموتس عازم بلژیک شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۳۷ ۰۲ تير ۱۳۹۸
با کیروش با اون همه عظمت هیچی نشدیم وای به حا تیم ملیمون با این سرمربی درجه چهار کیروشم آوردیم بعد از هشت سال وقت گذرونی و پول خرج کردن نتایجی گرفتیم که همون سر مربیهای اریرانی بهترشا میتونستن بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
موفق باشن
Iran (Islamic Republic of)
بینوا
۱۵:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
هییی کدوم موفقیت؟؟؟؟. سالهاست که یادمونه فقط پولا رفته. اونم تو این اوضاع بدبختی مردم.چرا نباید یه مربی ایرانی بیاد ببازه؟؟؟؟ مگه مربی های ایرانی کجاشون کمتر از کیروشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۱۱:۲۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
قرارداد را وزارت ورزش قبول نداره و تاکید داره رنارد یا فن خال بیان ...
Iran (Islamic Republic of)
نکونام
۱۱:۱۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
حالا که رفتین این مربی درجه ۴ در حد برانکو را اوردین حداقل سرمربی اردن را دستیارش میکردین و یک مربی بدنساز از آمریکا یا اسپانیا حتما باید باشه دلیل باخت ژاپن بازیکنان معتاد و انتخاب بدنساز نا بلد بود البته جام جهانی ۳۲ تیمه است و تاج گول خورد و رنارد رو نیاورد چون گفت ۴۸ تیمه است رفتن به جام جهانی ۲۰ میلیون دلار درآمد داره مربی درجه یک بیارین. ..
Switzerland
سعید فروزان
۰۲:۲۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
یک میلیون و سیصد هزار پول بیت المال به دور ریخته شد
Germany
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
4,2ملیونیورو برای سه سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
یجا خوندم سال 22میلیارد تومن میخوان بدن به این اقای بلزیکی تواین اقتصاد خراب اقای مهدی تاج مثل اینکه میخواد از جیب خودش بده که محرمانه هست از جیب مردم اما خود ملت نبایدبدانند واقعا اقای تاج شما پشتت بکی گرمه ؟؟؟پول ملت راخرج فوتبالی میکنی که به ثمر نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
فقط پول بیت المال رو هدر میدیم . کی روش با اون دبدبه و‌کبکبه چکار کرد ؟ از گروه جام جهانی بالا رفتیم ؟ قهرمان آسیا شدیم ؟ تنها هنرش کمتر گل خوردن بود .
یک مربی خوب ایرانی با هزینه کمتر بذارین مطمئن باشید بدتر از کیروش نتیجه نمیگیربم .
حالاببینید کی گفتم ، تیم ملی همیشه در یک حد باقی خواهد ماند و بیش از این رشد نخواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
بینوا
۱۵:۴۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
تیم ملی از اخلاق بازیکن ها شکست میخوره نه به خاطر مربی! هنوز یادمون نرفته اعتراض بی جا به داور و حذف از جام ملت ها!!!! یه روان شناس بیارین باهاشون کار کنه شاید اثر داشته باشه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
فتح الله پفک
۱۷:۴۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
کی روش پول می گرفت و نتیجه نمی گرفت دعوا می کرد توهین می کرد مغرور بود .
Iran (Islamic Republic of)
علی۳۱۲
۱۸:۰۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
این قایم باشک بازیا چیه در میارید
یه دفعه میگید قرارداد بست یه بار میگید نبست
دوباره میگید دستیارانش مشخص شدند
آخرین اخبار